UPC Polska

Kierownik ds. Relacji z Klientami

UPC PolskaO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

UPC Polska

aleja "Solidarności" 171

Warszawa

UPC szuka

Kierownika ds. Relacji z Klientami
Warszawa

Masz doświadczenie w budowaniu świadomości Customer Experience (CX) w organizacji?
Doskonale rozumiesz jak ważne jest CX w funkcjonowaniu firmy?
Pojęcia CATI, CAWI są Ci dobrze znane?
Jesteś Liderem potrafiącym inspirować swój zespół?

www.kariera.upc.pl

U nas zajmiesz się:

  • Wdrażaniem filozofii, narzędzi oraz komunikacji CX w organizacji,
  • Efektywnym zarządzaniem i rozwijaniem zespołu CX,
  • Zarządzaniem jakością obsługi klientów we wszystkich kanałach kontaktu, vBadaniem i monitorowaniem poziomu satysfakcji klientów (badania CATI, CAWI etc,),
  • Wypracowywaniem i wdrażaniem rekomendacji/projektów z obszaru Voice of Customer,
  • Zapewnieniem wysokiego poziomu percepcji Klientów na temat jakości produktów i usług dostarczanych przez UPC,
  • Inicjowaniem i uczestnictwem we wdrażaniu zmian w obszarze Employee Experience i Candidate Experience,
  • Raportowaniem bezpośrednio do Członka Zarządu.

Proponujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji ciekawych projektów w dynamicznej organizacji międzynarodowej,
  • Otwartość na podejmowane inicjatywy służące podnoszeniu satysfakcji naszych Klientów,
  • Świadczenia dodatkowe (m.in. prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny mybenefit, pakiet usług UPC),
  • Szkolenia i programy motywacyjne dla pracowników, którzy chcą dodatkowo rozwijać swoje kompetencje,
  • Dogodną lokalizację biura oraz możliwość pracy w modelu Agile Working.

Dlaczego Ty:

  • Bo masz minimum 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze Customer Experience,
  • Bo masz minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • Bo masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Zarządzanie, Marketing lub pokrewne),
  • Bo znasz I stosujesz metody badawcze pozwalające wsłuchiwać się w VoC,
  • Bo masz umiejętności analityczne I potrafisz pracować z dużymi zbiorami danych,
  • Bo znasz branżę telekomunikacyjną (mile widziane),
  • Bo znasz angielski na poziomie bardzo dobrym.

Korzystaj z kolorów
agile working

Dołącz do najbardziej barwnej i innowacyjnej firmy, która wyznacza trendy w technologii i domowej rozrywce. Jeśli szukasz wyzwań i stabilnego miejsca, w którym chcesz robić to, co ubarwia każdy Twój dzień, to UPC jest właśnie dla Ciebie!

Masz doświadczenie w budowaniu świadomości Customer Experience (CX) w organizacji?
Doskonale rozumiesz jak ważne jest CX w funkcjonowaniu firmy?
Pojęcia CATI, CAWI są Ci dobrze znane?
Jesteś Liderem potrafiącym inspirować swój zespół?

www.kariera.upc.pl

UPC szuka

Kierownika ds. Relacji z Klientami

U nas zajmiesz się:

  • Wdrażaniem filozofii, narzędzi oraz komunikacji CX w organizacji,
  • Efektywnym zarządzaniem i rozwijaniem zespołu CX,
  • Zarządzaniem jakością obsługi klientów we wszystkich kanałach kontaktu, vBadaniem i monitorowaniem poziomu satysfakcji klientów (badania CATI, CAWI etc,),
  • Wypracowywaniem i wdrażaniem rekomendacji/projektów z obszaru Voice of Customer,
  • Zapewnieniem wysokiego poziomu percepcji Klientów na temat jakości produktów i usług dostarczanych przez UPC,
  • Inicjowaniem i uczestnictwem we wdrażaniu zmian w obszarze Employee Experience i Candidate Experience,
  • Raportowaniem bezpośrednio do Członka Zarządu.

Dlaczego Ty:

  • Bo masz minimum 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze Customer Experience,
  • Bo masz minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
  • Bo masz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Zarządzanie, Marketing lub pokrewne),
  • Bo znasz I stosujesz metody badawcze pozwalające wsłuchiwać się w VoC,
  • Bo masz umiejętności analityczne I potrafisz pracować z dużymi zbiorami danych,
  • Bo znasz branżę telekomunikacyjną (mile widziane),
  • Bo znasz angielski na poziomie bardzo dobrym.

Proponujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i realizacji ciekawych projektów w dynamicznej organizacji międzynarodowej,
  • Otwartość na podejmowane inicjatywy służące podnoszeniu satysfakcji naszych Klientów,
  • Świadczenia dodatkowe (m.in. prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny mybenefit, pakiet usług UPC),
  • Szkolenia i programy motywacyjne dla pracowników, którzy chcą dodatkowo rozwijać swoje kompetencje,
  • Dogodną lokalizację biura oraz możliwość pracy w modelu Agile Working.

Korzystaj z kolorów
agile working

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Dołącz do najbardziej barwnej i innowacyjnej firmy, która wyznacza trendy w technologii i domowej rozrywce. Jeśli szukasz wyzwań i stabilnego miejsca, w którym chcesz robić to, co ubarwia każdy Twój dzień, to UPC jest właśnie dla Ciebie!

Ogłoszenie archiwalne