Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Kierownik zespołu obsługi klienta i sprzedaży (Finance Connect)

Comarch SAO firmie

Comarch SA

aleja Jana Pawła II 39A

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Organizacja nowo powstającego centrum sprzedaży i obsługi klienta

  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem konsultantów

  • Szkolenie i rozwój pracowników w zakresie wysokiej jakości obsługi klienta i sprzedaży

  • Tworzenie kampanii sprzedażowych we współpracy z marketingiem

  • Współudział w tworzeniu budżetu, definiowanie miesięcznych celów dla zespołu

  • Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji założonych celów

Nasze wymagania

Finance Connect to innowacyjna firma technologiczna należąca do grupy kapitałowej Comarch łącząca dostawców usług finansowych z użytkownikami systemów ERP oraz platform e-commerce.

Naszą misją jest upraszczanie procesów w przedsiębiorstwach poprzez automatyzację obsługi finansów.

Obecnie poszukujemy kierownika do nowo powstającego telefonicznego biura obsługi klienta i sprzedaży.

Do Twoich obowiązków będzie należeć organizacja i zarządzanie małym, kilkuosobowym zespołem sprzedaży i obsługi klienta, szkolenie pracowników w zakresie wysokiej jakości obsługi oraz współpraca z działem marketingu.

Brzmi interesująco ? Nie czekaj, aplikuj już dziś!

PROFIL PRACOWNIKA

• Wykształcenie wyższe

• Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu procesem sprzedaży lub obsługi klienta

• Doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży B2B

• Dokładność, komunikatywność, umiejętność budowania relacji, asertywność

• Dobra znajomość j. angielskiego

To oferujemy

  • Możliwość budowy działu sprzedaży w nowej spółce Comarch

  • Sprzedaż do istniejącej bazy klientów, użytkowników systemów Comarch ERP

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy