Oferta pracy

Kierownik ds. Rozwoju Kanału Sprzedaży (Channel Development Manager)

Nestlé Polska S.A. O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Kierownik / Koordynator

Nasza siła wynika z potencjału naszych pracowników. Szukasz pracy? Chcesz pracować w międzynarodowym koncernie spożywczym? Dołącz do naszego zespołu na stanowisko

Kierownik ds. Rozwoju Kanału Sprzedaży (Channel Development Manager)

Dołącz do nas jeżeli:

  • Posiadasz min. 4-5 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży/trade marketingu na podobnym stanowisku w branży FMCG (atutem będzie wcześniejsze doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych narzędzi aktywacyjnych w kanale Indirect),
  • Masz wykształcenie wyższe,
  • Możesz pochwalić się wysokimi umiejętnościami interpersonalnymi (codzienna współpraca z menedżerami wysokiego szczebla),
  • Jesteś osobą zorientowaną na osiąganie celów i możesz to udowodnić dotychczasowymi wynikami,
  • Wyróżniasz się bardzo dobrze rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi i prezentacyjnymi,
  • Masz zdolności analityczne i umiejętności pracowania na dużych bazach danych,
  • Jesteś osobą dokładną i systematyczną,
  • Umiesz pracować pod presją czasu i zadań do wykonania,
  • Biegle posługujesz się językiem angielskim (poziom min. B2),
  • Posiadasz praktyczną znajomość pakietów Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

Poznaj zakres obowiązków:

  • Tworzenie efektywnego modelu aktywacji sprzedaży w kanale Handlu Tradycyjnego,
  • Analiza inwestycji w kanale, postewaluacja działań promocyjnych,
  • Wdrażanie i testy nowych narzędzi aktywacyjnych (takich jak np. M/Platforma),
  • Planowanie, koordynowanie i monitorowanie działań promocyjnych, sprzedażowych oraz merchandisingowych w każdym punkcie sprzedaży,
  • Kreowanie taktyk realizujących strategię sprzedaży,
  • Zarządzanie budżetem,
  • Aktywne uczestnictwo w tworzeniu operacyjnego planu marketingowego oraz udział w regularnych spotkaniach planujących aktywacje i sprzedaż.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Konkurencyjny pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, Fundusz Emerytalny, program kafeteryjny w ramach Funduszu Socjalnego, Karta Multisport, 50% dofinansowania do posiłków w firmowej kantynie,
  • Możliwość budowania doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie z branży FMCG o najwyższych standardach pracy,
  • Realizację samodzielnych, odpowiedzialnych zadań w dynamicznym środowisku,
  • Atmosferę pracy opartą na szacunku, profesjonalizmie i życzliwości,
  • Stworzenie ścieżki rozwoju kariery dopasowanej do aspiracji i możliwości wewnątrz firmy,
  • Elastyczne godziny pracy oraz home office do 5 razy w tygodniu w czasach pandemii,
  • Nowoczesne biuro na Mokotowie (ok. 15 minut od stacji Metro Wilanowska),
  • Dostęp do aplikacji ułatwiającej znalezienie i rezerwację wolnych miejsc na parkingu firmowym.

Jeśli powyższy opis Cię zainteresował nie zwlekaj i wyślij do nas swoje zgłoszenie klikając przycisk Aplikuj. Czekamy na Twoje zgłoszenie. Zapraszamy również do aplikowania poprzez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie www.nestle.pl w zakładce kariera. Prosimy o dołączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami

Ogłoszenie archiwalne