Ta oferta pracy jest nieaktualna od 30 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik ds. rozwoju rynku

  • Łuków, Biała Podlaska, lubelskie
  • Kierownik
  • 14.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jako marka ASAJ istniejemy od 1990 roku. Jesteśmy największą siecią hurtowni elektroinstalacyjnych i salonów oświetlenia we wschodniej i centralnej Polsce. Posiadamy 15 filii stacjonarnych, trzy internetowe sklepy detaliczne: hurtelektrtyczny.plswiatloistyl.pl oraz sklepnowodvorski.pl, a także profesjonalną biznesową platformę internetową - www.asaj.pl. Od 2003 r. jesteśmy członkiem elitarnej grupy zakupowej FEGIME - organizacji skupiającej około 230 hurtowni z 18 krajów Europy. Stawiamy na nowoczesność: wdrożyliśmy rozwiązanie chmurowe do pracy grupowej.

    Kierownik ds. rozwoju rynku
    Miejsce pracy: Biała Podlaska, Łuków

    Główne zadania:

    • mobilna obsługa klientów biznesowych z branży elektrotechnicznej,
    • ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności,
    • budowanie długotrwałych relacji z przydzielonymi klientami poprzez zaangażowanie w aktywności sprzedażowe,
    • pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
    • aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,
    • monitorowanie rynku i działań konkurencji oraz poszukiwanie szans rozwoju sprzedaży,
    • umacnianie pozycji firmy na rynku,

    Aplikuj do nas, jeśli:

    • posiadasz doświadczenie w pracy na stanowiskach mobilnych,
    • z łatwością prowadzisz spotkania, rozmowy handlowe i negocjacje,
    • jesteś operatywny i aktywny w działaniu,
    • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B, 

    Mile widziane:

    • doświadczenie w branży elektrotechnicznej lub pokrewnych,

    Oferujemy:

    • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • dużą samodzielność działania,
    • szkolenia branżowe,
    • umowę o pracę,
    • system wynagrodzeń z prowizją od 12% (bez ograniczeń naliczania),
    • rozliczanie od marży wyfakturowanej net-net,
    • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe,
    • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej,
    • szereg ułatwień w codziennej pracy,
    • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
    • samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych,
    • samochód Skoda Rapid, po spełnieniu parametrów Skoda Octavia
    • możliwość rozwoju zawodowego ( pełna informacja na naszej stronie internetowej)
    Zaproponujemy stanowisko oraz wynagrodzenie odpowiadające Twojemu doświadczeniu i kompetencjom.

     

    Aplikuj, a my się z Tobą skontaktujemy!

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.