[Administrator Danych Osobowych] Administratorem danych osobowych podanych przez osobę przesyłającą dokumenty aplikacyjne są wspólnie spółki Grupy Smithfied Polska związane porozumieniem o współadministracji dalej: Współadministratorzy. Wyciąg z przedmiotowego porozumienia został opublikowany na stronie www.animex.pl oraz www.agriplus.pl (w zakładce „Dane osobowe”). To te podmioty wspólnie ustalają cele i sposoby przetwarzania Twoich danych osobowych.

Współadministratorzy wyznaczyli następujący punkt kontaktowy dla osób, których dane dotyczą: Biuro Ochrony Danych Osobowych Smithfield Polska: ul. Chałubińskiego 8, 00 – 613 Warszawa, adres mailowy: [email protected] oraz [email protected]

Współadministratorzy celem bieżącego monitorowania prawidłowego przestrzegania zasad ochrony danych osobowych powołali Inspektora Danych Osobowych, możesz się z nim skontaktować pod adresem, wskazanym powyżej lub elektronicznie wysyłając wiadomość na adres: [email protected] lub [email protected]

Pełną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych znajdziesz tutaj:

http://www.animex.pl/wp-content/uploads/2018/05/6-KlauzulaInformacyjnaDlaKandydatowDoPracy.pdf

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Animex

Kierownik ds. Sprzedaży Eksportowej [rekrutacja prowadzona online]

AnimexO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • świętokrzyskie

  • Ważna jeszcze 2 miesiące
    do: 22 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

ANIMEX FOODS to największy producent i eksporter mięsa oraz przetworów mięsnych w Polsce, a także największy pracodawca w przemyśle mięsnym i spożywczym w Polsce, zatrudniający 8,6 tys. pracowników. To my jesteśmy właścicielem uznanych marek mięsa i wędlin, takich jak: Krakus, Berlinki, Morliny, Mazury czy Morlinki.

Kierownik ds. Sprzedaży Eksportowej
miejsce pracy: Morliny, Iława lub Warszawa

Twoje główne obowiązki:

  • Planowanie, realizowanie i rozwój sprzedaży zgodnie z założonym budżetem i zadaniami,
  • Współpraca z obecnymi Klientami i czynne poszukiwanie nowych,
  • Negocjacje handlowe,
  • Monitorowanie i analiza efektywności procesów sprzedaży,
  • Efektywna współpraca z zespołem w celu realizacji celów strategicznych firmy,
  • Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży.

Poszukiwane kompetencje:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • Doświadczenie w pracy handlowej i współpracy z klientami zagranicznymi,
  • Komunikatywność rozumiana jako łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Poparte przykładami z własnego życia zawodowego proaktywność i inicjatywa,
  • Orientacja na wynik i konstruktywne podejście do problemów,
  • Otwartość, nienaganna organizacja pracy własnej i kultura osobista,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,

A także: dyspozycyjność do podróży służbowych.

Wiedza z zakresu rynku i branży mięsnej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Pracę w rozpoznawalnej, międzynarodowej firmie, ze znanymi markami, cenionymi przez konsumentów,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjny system premiowy oraz pakiet dodatków pozapłacowych (w tym: opiekę medyczną, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne, bilety do kina),
  • Zadania, które pozwolą poszerzać wiedzę z zakresu zarządzania kategorią i stawać się ekspertem w swojej dziedzinie.
Dołącz do nas! 
W temacie listu prosimy umieścić nazwę stanowiska.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

ANIMEX FOODS to największy producent i eksporter mięsa oraz przetworów mięsnych w Polsce, a także największy pracodawca w przemyśle mięsnym i spożywczym w Polsce, zatrudniający 8,6 tys. pracowników. To my jesteśmy właścicielem uznanych marek mięsa i wędlin, takich jak: Krakus, Berlinki, Morliny, Mazury czy Morlinki.

Kierownik ds. Sprzedaży Eksportowej
miejsce pracy: Morliny, Iława lub Warszawa

Twoje główne obowiązki:

  • Planowanie, realizowanie i rozwój sprzedaży zgodnie z założonym budżetem i zadaniami,
  • Współpraca z obecnymi Klientami i czynne poszukiwanie nowych,
  • Negocjacje handlowe,
  • Monitorowanie i analiza efektywności procesów sprzedaży,
  • Efektywna współpraca z zespołem w celu realizacji celów strategicznych firmy,
  • Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży.

Poszukiwane kompetencje:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • Doświadczenie w pracy handlowej i współpracy z klientami zagranicznymi,
  • Komunikatywność rozumiana jako łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Poparte przykładami z własnego życia zawodowego proaktywność i inicjatywa,
  • Orientacja na wynik i konstruktywne podejście do problemów,
  • Otwartość, nienaganna organizacja pracy własnej i kultura osobista,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,

A także: dyspozycyjność do podróży służbowych.

Wiedza z zakresu rynku i branży mięsnej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Pracę w rozpoznawalnej, międzynarodowej firmie, ze znanymi markami, cenionymi przez konsumentów,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjny system premiowy oraz pakiet dodatków pozapłacowych (w tym: opiekę medyczną, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne, bilety do kina),
  • Zadania, które pozwolą poszerzać wiedzę z zakresu zarządzania kategorią i stawać się ekspertem w swojej dziedzinie.
Dołącz do nas! 
W temacie listu prosimy umieścić nazwę stanowiska.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne