Ta oferta pracy jest nieaktualna od 252 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik ds. sprzedaży eventów

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 12.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Perfect Moment Exclusive Deco

    Perfect Moment Exclusive Deco - to jedna z wiodących na rynku polskim firm dekoratorskich w branży wedding design/event design, która swój nieustanny rozwój zawdzięcza indywidualnemu podejściu do Klienta, kreatywności i ogromnej dbałości o każdy detal, co potwierdzają setki niepowtarzalnych realizacji rocznie. Firma Perfect Moment Exclusive Deco została założona w roku 2007 i od tego czasu nieustannie się rozwija. W związku z dynamicznym rozwojem obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Event Manager - Kierownik ds. sprzedaży eventów

    Miejsce pracy: Warszawa
    Region: mazowieckie

    Miejsce pracy: Warszawa 

    Zakres obowiązków:

    • Prowadzenie spotkań z klientami; badanie potrzeb, przygotowywanie ofert handlowych, kosztorysów, prezentacji
    • Kreowanie wystroju scenograficznego i budżetu eventu w oparciu o brief klienta
    • Negocjacje handlowe; nadzór nad merytoryczną stroną zawieranych umów
    • Stały kontakt z klientami oraz realizację podjętych zobowiązań wynikających z umów
    • Penetracja rynku w celu pozyskania potencjalnych klientów  
    • Opieka nad portalami społecznościowymi firmy, regularny update (Facebook, Pintrest, Instagram, YouTube,)
    • Samodzielne planowanie i koordynacja organizacji eventów zgodnie z harmonogramem
    • Współpraca z podwykonawcami; opracowywanie koncepcji materiałów do druku
    • Uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych i merytorycznych
    • Tworzenie koncepcji nowych projektów wizerunkowych i sprzedażowych
    • Raportowanie wyników sprzedażowych

    Od idealnego kandydata oczekujemy:

    • Minimum 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (Sprzedaż B2B, B2C)
    • Dobrego warsztatu sprzedażowego opartego o budowanie długotrwałej i partnerskiej relacji z Klientem
    • Wysokiej orientacji na cel, systematyczności, skrupulatności, sumienności
    • Minimum 2 lat doświadczenia w branży Eventowej
    • Entuzjazmu i zaangażowania w prace
    • Chęci ciągłego rozwoju i otwartości na informacje zwrotne
    • Umiejętności biegłego posługiwania się Ms Word i Ms Power Point
    • Posiadania prawa jazdy Kat. B i doświadczenia w prowadzeniu samochodu (będzie atutem)
    • Znajomości języka angielskiego
    • Wysokiej kultury osobistej, profesjonalizmu, perfekcjonizmu
    • Umiejętności ustalania priorytetów oraz dbałości o terminowość i jakość wykonywanych zadań
    • Bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu i podejmowaniu decyzji
    • Umiejętności pracy pod presją czasu, wielozadaniowości

    Oferujemy:

    • Duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych rozwiązań
    • Interesująco postawione cele oraz dobrą - atmosferę pracy z profesjonalistami w swej dziedzinie
    • Dobre warunki współpracy
    • Dużą ilość wyzwań i okazji do rozwoju
    • Duże zróżnicowanie aktywności
    • Pracę w zespole pasjonatów
    • Narzędzia pracy (laptop, telefon)
    • Atrakcyjny system motywacyjny
    • Uczestnictwo w ciekawych projektach rozwojowych i wydarzeniach branżowych
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
    • Zatrudnienie oraz pracę w stabilnie rozwijającej się firmie
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Pracę w przyjaznej atmosferze

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV i list motywacyjny klikając w przycisk.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Perfect Moment z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.