Oferta pracy

Kierownik ds. Wsparcia IT

IGLOTEXO firmie

  • podlaskie

    podlaskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie i rozwój kompetencji kilkuosobowego zespołu

  • prowadzenie działu wsparcia IT w codziennych obowiązkach

  • zapewnienie wsparcia i edukacji użytkowników w zakresie obsługi narzędzi IT oraz funkcjonowania systemów informatycznych i teleinformatycznych

  • bieżąca współpraca z klientem biznesowym (pierwsza linia wsparcia), dostawcami sprzętu oraz usług IT

  • zarządzanie lokalną infrastrukturą IT, prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego oraz nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu i urządzeń IT

  • zarządzanie budżetem

Nasze wymagania

  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, również w zarządzaniu zespołem

  • wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: IT)

  • biegła znajomością systemów IT (sieć, systemy pocztowe, systemy operacyjne) oraz z zakresu obsługi sprzętów IT

  • czynne prawo jazdy kat. B

  • umiejętność pracy w zespole

  • osoba komunikatywna, otwarta i zaangażowana

To oferujemy

  • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce

  • stabilne zatrudnienie w formie umowy o pracę

  • rozwój zawodowy w zakresie wdrażania nowoczesnych rozwiązań w obszarze IT dla firmy będącej niekwestionowanym liderem w swojej branż

  • pracę w dynamicznym, zorientowanym biznesowo środowisku

  • niezbędne narzędzia pracy

  • kompleksowy program wdrożeniowy

  • możliwość skorzystania z pakietu prywatnej opieki medycznej

  • dostęp do grupowego ubezpieczenia na życie

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

Etapy rekrutacji
1

Prześlij swoje CV

2

Selekcja aplikacji

3

Rozmowa kwalifikacyjna

4

Weryfikacja kandydata

5

Informacja zwrotna