Ta oferta pracy jest nieaktualna od 251 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik ds. Zarządzania Nieruchomością Komercyjno-Handlową

  • mazowieckie
  • Kierownik
  • 05.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    W odpowiedzi na potrzeby obecnego rynku oraz dynamicznego rozwoju nowych wewnętrznych projektów, poszukujemy dla naszego Klienta, międzynarodowego lidera w swojej branży, Kandydatek i Kandydatów na stanowiska:
    Kierownika ds. Zarządzania Nieruchomością Komercyjno-Handlową

    Poszukujemy osób dynamicznych, ambitnych, które wykazują się ponadprzeciętnym zaangażowaniem w pracy i mogą pochwalić się udokumentowanymi sukcesami w pracy.

    Kluczowe obowiązki na stanowisku:

    • zarządzanie obiektem handlowym oraz zespołem pracowników
    • przygotowywanie i realizacja założeń budżetowych obiektu
    • nadzór merytoryczny nad pracą zespołu utrzymania technicznego obiektu
    • tworzenie i realizacja budżetów operacyjnych, utrzymania technicznego oraz modernizacji obiektów zarządzanych
    • utrzymywanie dobrych relacji z Klientami w zakresie świadczonych usług
    • nadzór i współpraca nad usługodawcami zewnętrznymi
    • podejmowanie inicjatyw oraz prowadzenie działań zmierzających do optymalizacji kosztów utrzymania nieruchomości zarządzanej przez firmę
    • sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz głównie w języku angielskim
    • udział w kreowaniu polityki marketingowej oraz dbałość o poprawne relacje PR
    • wynajem krótkoterminowy powierzchni i współpraca z działem najmu w zakresie wynajmu długoterminowego;
    • współpraca z najemcami zewnętrznymi.

    Oczekiwane kompetencje:

    • wykształcenie wyższe  
    • co najmniej 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym w zakresie zarządzania/asset managementu centrum handlowym o powierzchni najmu minimum 40 000 mkw.
    • wiedza z zakresu ogólnobudowlanego, elektrycznego, klimatyzacyjnego będzie atutem
    • mile widziana wiedza z zakresu funkcjonowania urządzeń technicznych w obiektach handlowych (elektrycznych, wentylacyjnych, wodno-kanalizacyjnych itp.)
    • doskonałe rozumienie rynku retail oraz KPIs właściwych dla branży
    • dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel na poziomie co najmniej średniozaawansowanym
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację werbalną i pisemną
    • wysokie zdolności organizacyjne, komunikatywność
    • umiejętność pracy w zespole
    • zaangażowanie i odpowiedzialność

    Naszym przyszłym Pracownikom chcemy zaoferować:

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od profilu kompetencji
    • bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
    • ciekawą pracę w dynamicznym i międzynarodowym środowisku
    • możliwość zdobycia cennych doświadczeń zawodowych

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV z podaniem nr referencyjnego „Kierownik ds. Zarządzania Nieruchomością Komercyjno-Handlową” poprzez funkcję „Aplikuj”

    Do przesyłanej aplikacji prosimy dołączyć oświadczenie:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833)". Informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Nadesłanych ofert nie zwracamy.
    Informujemy, że administratorem danych osobowych zawartych w Twojej aplikacji (m.in. CV) jest pracodawca. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeżeli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji na to ogłoszenie