Oferta pracy

Kierownik działu administracji i HR

STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY "DOM ANIOŁÓW STRÓŻÓW"O firmie

3 800‐4 000 zł brutto / mies.
  • Andrzeja 12A
    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY "DOM ANIOŁÓW STRÓŻÓW"

Andrzeja 12A

Katowice

Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” działa na Śląsku od ponad 25 lat. Prowadzimy świetlice terapeutyczne, kluby rozwoju i programy uliczne dla dzieci i młodzieży oraz Centrum Wsparcia Rodzin w dzielnicach biedy i wykluczenia: Katowicach - Załężu, Chorzowie - Batorym, Chorzowie - Centrum oraz Sosnowcu - Juliuszu. Pod opieką stowarzyszenia jest co roku ponad 700 osób.

W związku z dynamicznym rozwojem  poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik działu administracji i HR

Szukamy osoby samodzielnej i odpowiedzialnej, która podejmie się następujących zadań z obszarów:

Kadry i rozwój pracowników, w tym:

  • bieżące prowadzenie dokumentacji pracowniczych oraz dokumentacji Stowarzyszenia.
  • realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z procedurą.
  • wdrażanie nowego pracownika do organizacji w tym obsługa administracyjna umów o prace i umów zleceń
  • prowadzenie i koordynowanie harmonogramu i dokumentacji szkoleń dla pracowników.
  • obsługa administracyjna PFRON, ZUS, BHP.
  • wsparcie komunikacji wewnętrznej z pracownikami
  • obsługa administracyjna prowadzonych przez Stowarzyszenie projektów

Zarządzenie i koordynowanie systemem CRM Stowarzyszenia, w tym:

  • zarządzenia potrzebami Stowarzyszenia w tym: koordynowanie procesów konfiguracyjnych, szkoleń, prowadzenie ewaluacji potrzeb, odpowiedzialność za poprawność działania systemu i bieżące uzupełnianie danych

Pełnienie roli asystenta Inspektora Ochrony Danych Osobowych, w tym:

  • współpraca z inspektorem Ochrony Danych Osobowych
  • nadzór i monitoring stosowania procedur wynikających z przepisów
  • koordynowanie współpracy inspektora RODO z przedstawicielami Stowarzyszenia

Wymagania:

  • min. 2 letnie doświadczenie w obszarze HR i / lub administracji,
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem,
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • bardzo dobre planowanie i organizacja pracy,
  • umiejętność pod presją czasu i zadań,
  • analityczne myślenie
  • współpraca z IODO
  • obsługa systemów, pracy na CRM
  • znajomość Pakietu Office.
  • mile widziane prawo jazdy kat. B
  • mile widziane doświadczenie w pracy samorządowej lub w małych i średnich firmach.

Co oferujemy:

  • pracę z misją w stabilnej organizacji pożytku publicznego z ugruntowaną pozycją na rynku,
  • ciekawą pracę w zespole profesjonalistów - pasjonatów,
  • możliwość rozwoju zawodowego w organizacji pozarządowej,
  • stałą pełnowymiarową pracę (zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
  • niezbędne narzędzia pracy.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy