background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Kierownik Działu Back Office

Klient Pracuj.plO firmie

  • Kraków
    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie rozbudowanym zespołem Back Office;
  • codzienne nadzorowanie procesu, aktywne wsparcie operacyjne w przypadku kluczowych klientów;
  • wsparcie merytoryczne dla zespołu, zapewnienie poprawności i terminowości realizowanych przez zespół zadań;
  • uczestniczenie we wdrożeniu oraz nadzór nad eksploatacją systemów wspierania sprzedaży;
  • budowanie i rozwijanie procesów obsługi posprzedażowej;
  • wspieranie inicjatyw związanych z ciągłym udoskonalaniem pracy;
  • budowanie długotrwałych relacji z klientem wewnętrznym;
  • zarządzanie rozliczeniami i windykacją.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe;
  • 3-5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym w dziale obsługi klienta;
  • doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników;
  • znajomość zagadnień dotyczących procesu obsługi sprzedaży i rozliczeń;
  • znajomość zagadnień dotyczących współpracy z klientami w zakresie ich warunków handlowych;
  • dobra organizacja pracy, komunikatywność, samodzielność w działaniu.

To oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego wraz z organizacją;
  • stabilne zatrudnienie;
  • pakiet benefitów.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Kierownik Działu Back Office, Kraków