Ta oferta pracy jest nieaktualna od 16 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Działu Handlowego

  • Duchnice (pow. warszawski zachodni), mazowieckie
  • Kierownik
  • 04.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy wiodącą polską firmą prowadzącą działalność w obszarze transportu drobnicowego. Naszą główną specjalizacją jest szybki i sprawny przewóz towarów o niewielkich gabarytach – z gwarancją punktualności dostarczenia. 
     
    W związku z bardzo dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
    Kierownik Działu Handlowego
    Miejsce pracy: Duchnice (pow. warszawski zachodni)

    Osoba na tym stanowisku:

    • tworzy oraz zarządza działem handlowym w zakresie LTL
    • tworzy strategie sprzedaży usług w zakresie LTL
    • tworzy plany sprzedażowe i weryfikuje ich wykonanie
    • uczestniczy w kształtowaniu polityki cenowej
    • utrzymuje relacje z kluczowymi klientami
    • rekrutuje i zarządza podległym mu zespołem
    • przygotowuje propozycje współpracy (oferty handlowe) oparte zarówno o standardowe rozwiązania, jak również indywidualne projekty dostosowane do oczekiwań Klientów
    • analizuje raporty i prognozy dotyczące rynku LTL
    • nadzoruje przyjmowanie i realizację zleceń związanych z przesyłkami LTL (import i eksport) w tym przygotowywanie oraz procedowanie dokumentów handlowych

    Wymagane kompetencje i doświadczenie:

    • co najmniej roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
    • co najmniej trzyletnie doświadczenie w sprzedaży usług z branży TSL
    • szeroka wiedza ogólna dotycząca branży TSL
    • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
    • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
    • bardzo dobre umiejętności analityczne oraz umiejętność rozumienia potrzeb Klientów i dostosowywania własnej oferty do wymagań Klientów
    • doskonałe umiejętności zarządzania ludźmi oraz planowania i organizacji pracy
    • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
    • doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów dotyczących klientów strategicznych
    • bardzo dobra znajomość pakietu Office, w tym zwłaszcza Excel
    • wykształcenie wyższe z zakresu transportu, logistyki lub zarządzania i marketingu będzie dodatkowym atutem

    Nasza oferta:

    • satysfakcjonujące wynagrodzenie wypłacane w całości w oparciu o umowę o pracę
    • dużo ciekawej, pełnej wyzwań pracy, swoboda w organizacji własnej pracy oraz tworzenie Działu Sprzedaży
    • możliwości rozwoju, kształcenia i pogłębiania doświadczenia zawodowego oraz liczne szkolenia specjalistyczne
    • niezbędne narzędzia pracy - samochód, laptop, telefon
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.