Ta oferta pracy jest nieaktualna od 18 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Działu Kas i Punktu Obsługi Klienta

  • Warszawa, Marki, mazowieckie
  • Kierownik
  • 30.11.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Pracuj w OBI ...bo warto!

Do nowego marketu w Markach poszukujemy osób na stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU KAS I PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: Marki, Warszawa (okolice) - 068 Marki/delta

Zakres obowiązków:

  • Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta
  • Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu
  • Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w dziale
  • Wyjaśnianie i nadzorowanie realizacji procesu reklamacji klientowskich zgodnie z obowiązującym prawem konsumenta i polityką OBI

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku związanym z nadzorem kas w markecie wielkopowierzchniowym – warunek konieczny
  • Umiejętność zarządzania personelem
  • Znajomość przepisów konsumenckich
  • Wiedza z zakresu obsługi kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Zorientowanie na klienta

Oferujemy:

Ponadto:

  • wyjścia integracyjne
  • przewidywalny grafik pracy
  • odzież roboczą
  • przyjazną atmosferę
  • wyprawki szkolne

FacebookPinterestInstagram
AplikujObi