Ta oferta pracy jest nieaktualna od 266 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Działu Kas i Punktu Obsługi Klienta

  • Warszawa, Marki, mazowieckie
  • Kierownik
  • 30.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Pracuj w OBI ...bo warto!

    Do nowego marketu w Markach poszukujemy osób na stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU KAS I PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA

    Miejsce pracy: Marki, Warszawa (okolice) - 068 Marki/delta

    Zakres obowiązków:

    • Organizacja szybkiego, skutecznego oraz prawidłowego procesu obsługi klienta na kasach i w Punkcie Obsługi Klienta
    • Nadzór, kierowanie i motywowanie podległego zespołu
    • Koordynacja i nadzór nad procesami księgowymi w dziale
    • Wyjaśnianie i nadzorowanie realizacji procesu reklamacji klientowskich zgodnie z obowiązującym prawem konsumenta i polityką OBI

    Wymagania:

    • Doświadczenie na stanowisku związanym z nadzorem kas w markecie wielkopowierzchniowym – warunek konieczny
    • Umiejętność zarządzania personelem
    • Znajomość przepisów konsumenckich
    • Wiedza z zakresu obsługi kasy fiskalnej i terminala kart płatniczych
    • Zdolność analitycznego myślenia
    • Zorientowanie na klienta

    Oferujemy:

    Ponadto:

    • wyjścia integracyjne
    • przewidywalny grafik pracy
    • odzież roboczą
    • przyjazną atmosferę
    • wyprawki szkolne

    FacebookPinterestInstagram
    AplikujObi