Kierownik Działu Kas i Relacji z Klientami

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 2017-09-05
  • Ważna jeszcze 13 dni (do 2017-10-05)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Leroy Merlin Polska, na rynku od ponad 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9500 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Dołącz do nas!

Kierownik Działu Kas i Relacji z Klientami
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. 

Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą oraz doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dołącz do ludzi  z pasją, gotowych na to, aby być liderem na rynku, biorących odpowiedzialność za rozwój przedsiębiorstwa i współpracowników, którzy wspólnie z klientami budują społeczność wokół marki i przewodzą zaangażowanym zespołom.


Jeżeli:

  • masz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku menedżera i budowaniu długotrwałych relacji z klientami;
  • Twoją pasją jest handel i kontakt z klientem;
  • potrafisz tworzyć i z sukcesem realizować plany roczne;
  • bierzesz na siebie odpowiedzialność i stale poszukujesz nowych możliwości i usprawnień;
  • stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację;
  • poświęcasz czas na samodoskonalenie i rozwijanie innych;
  • masz wyższe wykształcenie.

Będziesz odpowiedzialny za:

  • budowanie relacji z klientami i mieszkańcami na rynku lokalnym;
  • zgodne z procedurami i standardami funkcjonowanie kas;
  • zarządzanie zespołem profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces;
  • rozwój kompetencji podległego zespołu;
  • poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań optymalizujących efektywność procesów i kosztów.

Oferujemy Ci:

  • stabilne zatrudnienie;
  • profesjonalne wdrożenie do pracy; rozbudowany pakiet szkoleń;
  • dużą samodzielność w realizacji zadań;
  • możliwość kreowania ścieżki własnego rozwoju;
  • udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników;
  • dobrą atmosferę w pracy;
  • świadczenia pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit).
Kierownik Działu Relacji z Klientem w sklepie Leroy Merlin zapewnia kształtowanie relacji
z Klientami i prawidłowe funkcjonowanie kas.
Leroy Merlin może być idealnym miejscem pracy dla Ciebie!
opisopisopisopis

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się