Oferta pracy

Kierownik działu Księgowość - HR - Administracja (K/M)

PESTAR Sp. z o.o.O firmie

PESTAR Sp. z o.o.

Jarosława Iwaszkiewicza 15

Starogard Gdański

PESTAR Sp. z o.o.

Naszym priorytetem jest zadowolenie klienta z odpowiedzialnej realizacji usług. Wdrażamy nowe rozwiązania organizacyjne i technologiczne, aby być w czołówce branżowej i sprostać rozwojowi naszej cywilizacji. Ciągłe doskonalenie procesów, organizacji, wzrost efektywności przy jednoczesnej dbałości o właściwe oddziaływanie na środowisko jest podstawą umacniania naszej pozycji na rynku.

PESTAR Sp. z o.o. "Firma z Wieloletnią tradycją"

W związku z rozwojem firmy związanym ze  sprzedażą internetową i cyfryzacją  procesów, Pestar Sp. z o.o. zatrudni:

Kierownik działu Księgowość - HR - Administracja (K/M)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Zarządzanie 5-osobowym zespołem (księgowość, kadry/płace, administracja),
  • Wsparcie procesów zarządzania, realizacja planów Zarządu,
  • Zarządzanie zespołem w celu prawidłowego i terminowego dostarczania danych księgowych,
  • Bieżący monitoring i analiza danych, analityka i tworzenie raportów finansowych,
  • Operowanie systemami informatycznymi organizacji,
  • Optymalizacja / automatyzacja / RPA pracy sekcji księgowość, kadry/płace, HR, finanse,
  • Dbałość o jednolite procedury dotyczące zapisów księgowych dla 3 jednostek organizacyjnych w powierzonym zakresie,
  • Udział w projektach związanych z rozwojem systemów i procesów oraz rekomendowanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności działu,
  • Administracja i utrzymanie stanu zgodności z przepisami dokumentacji firmowej,
  • Weryfikacja umów handlowych, kosztowych, eksploatacyjnych.

NASZE OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (zarządzanie, rachunkowość zarządcza, ekonomia),
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze księgowości oraz  kadr/płac,
  • Rozumienie procesów biznesowych i ich ujęcie w systemach IT,
  • Zdolności i doświadczenie w zakresie analityki i raportów finansowych,
  • Bardzo dobra znajomość i rozwinięte umiejętności w zakresie pakietu MS Office: Outlook, Excel, systemów informatycznych ERP,
  • Umiejętność zarządzania zespołem, dobra komunikacja ze współpracownikami,
  • Umiejętności organizatorskie i zarządzania zmianami,
  • Znajomość funkcjonowania handlu internetowego,
  • Znajomość prawa,
  • Znajomość rekrutacji, systemów premiowych oraz przepisów RODO,
  • Zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju.

PROPONUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej działającej blisko 30 lat,
  • Wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kompetencjom,
  • Rozwój / szkolenia,
  • Kreatywną pracę w ramach ambitnego stanowiska menadżerskiego w stabilnej firmie,
  • Atmosferę sprzyjającą współpracy, wymianie doświadczeń i wspieraniu się nawzajem,
  • Swobodę w podejmowaniu działań zgodnych z polityką firmy.

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania - zapoznamy się ze wszystkimi otrzymanymi zgłoszeniami.

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy