Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik Działu Logistyki ds. HORECA

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Transgourmet Polska Sp. z o.o.

Połczyńska 103

Włochy

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • koordynacja i nadzór na pracą działu,

  • zarządzanie transportem,

  • realizacja planu dostaw,

  • współpraca z działami sprzedażowymi

  • efektywne zarządzanie magazynem HoReCa,

  • sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.

Nasze wymagania

  • wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania flotą i magazynem, a także w zarządzaniu zespołem pracowników,

  • zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów,

  • bardzo dobra organizacja pracy,

  • doświadczenie w budowaniu efektywnych tras dostaw,

  • wysokie umiejętności analityczne i organizacyjne,

  • umiejętność efektywnego wdrażania nowych systemów i rozwiązań organizacyjnych,

  • umiejętność korzystania z komputera – pakiet MS Office.

Mile widziane

  • wykształcenie kierunkowe - logistyka,

  • doświadczenie w zarządzaniu logistyką zgodnie z HACCP/ISO 22000 (w magazynie oraz flocie),

  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,

  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,

  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,

  • narzędzia niezbędne do pracy, m.in. samochód służbowy,

  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,

  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,

  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),

  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,

  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • wyprawka dla dziecka

  • paczki świąteczne

  • dodatkowy urlop

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!

Prosimy o dopisek w treści lub tytule maila:

KIEROWNIK DZIAŁU LOGISTYKI DS. HORECA

[email protected]