Ta oferta pracy jest nieaktualna od 106 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Działu Logistyki

  • Toruń, kujawsko-pomorskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 07.09.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Leroy Merlin Polska, na rynku od ponad 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9500 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Dołącz do nas!

Kierownik Działu Logistyki
Miejsce pracy: Toruń
KIE/8/1709/2
Oferujemy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w środowisku oraz atmosferze, która pozwoli Ci na realizację Twoich ambicji i urzeczywistnianie pomysłów. 

Weź udział w umacnianiu pozycji marki Leroy Merlin w Polsce i na świecie, dzieląc się swoją wiedzą oraz doświadczeniem w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Dołącz do ludzi  z pasją, gotowych na to, aby być liderem na rynku, biorących odpowiedzialność za rozwój przedsiębiorstwa i współpracowników, którzy wspólnie z klientami budują społeczność wokół marki i przewodzą zaangażowanym zespołom.


Jeżeli:

  • masz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku menedżera;
  • Twoją pasją jest logistyka magazynowa i kontakt z klientem;
  • potrafisz tworzyć i z sukcesem realizować plany roczne;
  • bierzesz na siebie odpowiedzialność i stale poszukujesz nowych możliwości i usprawnień;
  • stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację;
  • poświęcasz czas na samodoskonalenie i rozwijanie innych;
  • masz wyższe wykształcenie.

Będziesz odpowiedzialny za:

  • organizację procesu przepływu towarów pomiędzy dostawcą, działem handlowym i klientem na poziomie sklepu;
  • zapewnienie efektywnych, bezpiecznych warunków pracy i składowanie towaru w strefach magazynowych;
  • zarządzanie zespołem profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces;
  • rozwój kompetencji podległego zespołu;
  • poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań optymalizujących efektywność procesów logistycznych i kosztów.

Oferujemy Ci:

  • stabilne zatrudnienie;
  • profesjonalne wdrożenie do pracy; rozbudowany pakiet szkoleń;
  • dużą samodzielność w realizacji zadań;
  • możliwość kreowania ścieżki własnego rozwoju;
  • udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników;
  • dobrą atmosferę w pracy;
  • świadczenia pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit).

Kierownik Działu Logistyki w sklepie Leroy Merlin Polska zapewnia płynny przepływ towarów.

Leroy Merlin może być idealnym miejscem pracy dla Ciebie! 

opisopisopisopis