Oferta pracy

Kierownik Działu Marketingu

Wydawnictwo Naukowe PWN SAO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Wydawnictwo Naukowe PWN SA

Daimlera 2

Warszawa

Wydawnictwo Naukowe PWN realizuje misję rzetelnego i wiarygodnego dostawcy treści naukowych i innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych, z których nasi Klienci będą korzystać przez całe życie. Każdego roku nakładem PWN ukazuje się ponad 200 tytułów, w tym publikacje książkowe, e-booki, aplikacje mobilne oraz produkty multimedialne. PWN konsekwentnie umacnia oraz rozszerza swoją działalność dostawcy usług wydawniczych, szkoleniowych i konferencyjnych. Stawiamy na rozwój technologii i różnorodność produktów. Przykładami są pierwsza w Polsce wirtualna czytelnia książek dla klientów instytucjonalnych – IBUK Libra oraz intensywne kursy programistyczne prowadzone przez Reaktor PWN.
 
WN PWN S.A. Lider z branży wydawczej na rynku akademickim oraz medycznym, obecnie poszukuje

Kandydata/Kandydatki zainteresowanego/-ej nowymi 
możliwościami rozwoju na stanowisku:

KIEROWNIK DZIAŁU MARKETINGU

Miejsce pracy: (Warszawa)

Będziesz odpowiedzialny za:

  • współtworzenie i realizację strategii marketingowej na rynku medycznym i akademickim
  • zarządzanie i kreowanie brandami: PZWL (75lat na rynku) i PWN (69 lat na rynku)
  • kreowanie, wdrażanie i monitorowanie projektów marketingowych
  • zarządzanie budżetem marketingowym
  • zarządzanie podległym zespołem (12 osób) – monitorowanie wyników i motywowanie
  • wspomaganie w zakresie transformacji cyfrowej organizacji
  • wspieranie w rozwoju produktów digital: platformy, portale, webinary, konferencje online
  • budowanie baz danych, zarządzanie bazami danymi, wdrażanie contact policy
  • sporządzania planów marketingowych, media planów, action planów
  • wyznaczania celów, priorytetów oraz planów działań i ich bieżące aktualizowanie
  • zarządzanie kampaniami marketingowymi awarness oraz performance
  • analizę efektywności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji
    oraz ich ocena pod kątem wzrostu sprzedaży i udziałów rynkowych
  • analizę danych rynkowych, działań konkurencji, trendów konsumenckich

Oczekujemy od Ciebie:

  • minimum pięcioletniego doświadczenia na stanowisku Kierownika Marketingu - mile widziane doświadczenie pracy na rynku medycznym lub akademickim
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów i kampanii marketingowych udokumentowane sukcesami, zarządzaniu zespołami marketingowymi oraz pracy z agencjami marketingowymi
  • wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz tworzeniu konceptów produktowych potwierdzone sukcesami w szczególności rozwiązania online (mile widziane)
  • umiejętności przygotowywania strategii i jej operacjonalizacji
  • proaktywnego podejścia do tworzenia nowych projektów
  • umiejętności skutecznego wyznaczania priorytetów i realizacji zadań
  • zdolności analitycznych, umiejętności komunikacyjnych oraz nastawienie na cel
  • wykształcenia wyższego – preferowane kierunki marketing, zarządzanie lub pokrewne

W zamian oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
  • udział w digitalowej transformacji organizacji
  • możliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego
  • pracę z możliwością realizowania interesujących projektów
  • opieka medyczna LuxMed i ubezpieczenie grupowe PZU
  • karta MultiSport
  • dodatkowy dzień urlopu na urodziny
  • owocowe poranki
  • dostęp do wiedzy i know-how oraz niezbędne narzędzia pracy
 
Zainteresowani? Aplikujcie

Wszystkim kandydatom zapewniamy całkowitą poufność.
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy