Oferta pracy

Kierownik Działu Marketingu

mPTech Sp. z o.o.O firmie

  • Krakowska 119, Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

mPTech Sp. z o.o.

Krakowska 119

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • budowanie, wdrażanie i monitoring realizacji strategii marketingowej

  • współpraca z innymi działami Spółki w zakresie przygotowania produktu do wprowadzania na rynek (wybór produktów i jego cech, kreatywna praca nad opakowaniem, design produktu)

  • opracowywanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla poszczególnych marek własnych

  • wdrażanie i rozwój działań reklamowych i public relations (akcji promocyjnych, sponsoringowych, ambasadorskich, poszukiwanie i testowanie nowych kanałów komunikacji)

  • nadzór i realizacja kampanii marketingowych omnichanel w tym również TV (wybór odpowiednich kanałów, planowanie i synchronizacja działań w czasie, zakup mediów, realizacja spotów reklamowych, nadzór nad spójnością działań)

  • bieżące monitorowanie działań konkurencji w zakresie działań marketingowych i portfolio produktowego

  • odpowiedzialność za całość działań marketingowo-promocyjnych oraz merchandisingowych dla Klienta sieciowego w Polsce i na rynkach zagranicznych (współpraca z największymi sieciami elektromarketów, marketów oraz operatorów GSM)

  • organizowanie i nadzorowanie badań rynkowych nowych produktów i usług

  • współtworzenie wydarzeń eventowych (targi międzynarodowe, konferencje, eventy branżowe i wyjazdy incentive)

  • współpraca z dostawcami i agencjami zewnętrznymi (briefing, analiza ofert, negocjacje, nadzór nad egzekucją działań)

  • planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym, dobór optymalnego media-mix

  • analiza efektywnościowa działań oraz rekomendacje i modyfikacje zadań na tej podstawie

  • zarządzanie zespołem

Nasze wymagania

  • minimum 3 lata doświadczenia w dziedzinie zarządzania marketingiem, budowaniem marki,

  • doświadczenie w zarządzania zespołem, zdolności przywódcze,

  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii

  • marketingowej i wspierającej sprzedaż,

  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów z implementacji narzędzi IT w marketingu i sprzedaży,

  • wysokie zdolności komunikacyjne,

  • kreatywność i otwartość na działania niestandardowe,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2

  • zaangażowanie i inicjatywa,

  • samodzielność i samodyscyplina,

  • nastawienie na efektywność działań.

To oferujemy

  • interesującą pracę w firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym,

  • możliwość realnego wpływu na kierunek rozwoju firmy,

  • samodzielne stanowisko, dużą decyzyjność,

  • pracę z największymi operatorami GSM w Polsce i za granicą, a także znanymi sieciami

  • handlowymi w całej Europie,

  • udział w międzynarodowych imprezach targowych/ wystawienniczych (formuła uzależniona od sytuacji epidemicznej)

  • stały rozwój własnych kompetencji oraz możliwość realizacji nieszablonowych pomysłów,

  • satysfakcjonujące wynagrodzenie odpowiadające kwalifikacjom oraz zaangażowaniu,

  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, dostęp do samochodu służbowego),

  • zespół, w którym każdy jest ekspertem w innej dziedzinie, każdy realizuje swoje cele, ale razem tworzymy zgraną całość i doskonale się dogadujemy,

  • styl non korpo.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • program rekomendacji pracowników

mPTech Sp. z o.o.

Sukcesywnie rozwijamy naszą ofertę i doświadczenie w produkcji smartfonów, telefonów komórkowych i elektroniki użytkowej. Koncentrujemy się na dostarczaniu najwyższej jakość produktów w konkurencyjnej cenie. Naszą pozycję rynkową budujemy w oparciu o rzetelną współpracę z partnerami i wsłuchiwanie się w głosy klientów.

Przewiń do profilu firmy