PIT-RADWAR S.A.

Kierownik Działu Nieruchomości i Spraw Własnościowych(K/M)

PIT-RADWAR S.A. O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

PIT-RADWAR S.A.

Poligonowa 30

Warszawa

Kierownik Działu Nieruchomości i Spraw Własnościowych (K/M)
 
Nr ref.: 30/2020
Miejsce świadczenia pracy:
PIT-RADWAR S.A.,
WARSZAWA, ul. Poligonowa 30
Wymiar etatu: pełny
 

Opis stanowiska:

  • kompleksowe prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami,
  • realizacja działań obejmujących regulowanie stanu prawnego nieruchomości, w tym weryfikacja i aktualizacja zapisów w księgach wieczystych oraz monitorowanie prawidłowości dokonanych wpisów, aktualizacja danych w ewidencji gruntów i kartotekach lokali,
  • nadzorowanie i prowadzenie spraw związanych z nabywaniem, obciążaniem i zbywaniem nieruchomości, w tym lokali mieszkalnych,
  • nadzorowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych i sądowych związanych z regulowaniem praw do gruntu,
  • regulowanie tytułów prawnych do nieruchomości w związku ze zgłoszonymi roszczeniami,
  • przygotowywanie danych w zakresie opłat związanych z nieruchomościami i infrastrukturą (opłaty z tytułu użytkowania wieczystego, bezumownego korzystania z gruntu, najmy, dzierżawy, podatki od nieruchomości),
  • tworzenie budżetu, monitorowanie kosztów i wydatków działu oraz wyznaczonych obszarów nieruchomości,
  • prowadzenie likwidacji składników majątkowych,
  • zarządzanie dokumentacją nieruchomości gruntowych,
  • rozliczanie firm zewnętrznych z ich wykonania oraz kontrola jakości usług świadczonych przez firmy takie jak geodeci, rzeczoznawcy majątkowi, firmy wykonujące przeglądy budynków,
  • prowadzenie kompleksowej ewidencji nieruchomości zawierającej dane o aktualnym stanie prawnym,
  • opracowywanie wstępnych analiz z zakresu nieruchomości oraz rekomendowanie optymalnego sposobu zagospodarowania nieruchomości,
  • analiza i wydawanie opinii dla planowanych inwestycji w otoczeniu nieruchomości spółki mogących wpływać na zagospodarowanie gruntów spółki,
  • nadzór nad prowadzeniem administracji osiedla mieszkaniowego oraz monitorowanie stanu technicznego podległych obiektów budowlanych,
  • monitorowanie dłużników i nadzór nad prowadzeniem postępowań windykacyjnych,
  • współpraca z odpowiednimi urzędami administracji państwowej,
  • współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń oraz z innymi działami Spółki w zakresie wsparcia technicznego.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, studia podyplomowe z zakresu zarządzania lub wyceny nieruchomości),
  • wiedza teoretyczna oraz praktyczna w dziedzinie zarządzania nieruchomościami,
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawnych w zakresie regulowania stanu prawnego nieruchomości i umiejętność ich zastosowania,
  • minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem,
  • zaangażowanie, poczucie odpowiedzialności, determinacja w dążeniu do celu,
  • wysokie kompetencje komunikacyjne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjność i odporność na stres.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • ciekawą, odpowiedzialną i ambitną pracę, oraz możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy, 
  • stały rozwój kompetencji,
  • rozbudowany system szkoleniowy,
  • pracę w zespole profesjonalistów, 
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, 
  • pakiet benefitów firmowych,
  • dostęp do najnowocześniejszej technologii i rozwiązań w codziennej pracy,
  • dofinansowanie kształcenia na studiach wyższych, podyplomowych i doktoranckich, dla studentów ostatnich lat studiów,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, która stawia na ludzi przedsiębiorczych, otwartych i zaangażowanych.

Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać klikając w przycisk „APLIKUJ TERAZ” znajdujący się poniżej.

 
bottom
Kierownik Działu Nieruchomości i Spraw Własnościowych (K/M)
 
Numer ref.: 30/2020
Miejsce świadczenia pracy:
PIT-RADWAR S.A.,
WARSZAWA, ul. Poligonowa 30
Wymiar etatu: pełny
 

Opis stanowiska:

  • kompleksowe prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami,
  • realizacja działań obejmujących regulowanie stanu prawnego nieruchomości, w tym weryfikacja i aktualizacja zapisów w księgach wieczystych oraz monitorowanie prawidłowości dokonanych wpisów, aktualizacja danych w ewidencji gruntów i kartotekach lokali,
  • nadzorowanie i prowadzenie spraw związanych z nabywaniem, obciążaniem i zbywaniem nieruchomości, w tym lokali mieszkalnych,
  • nadzorowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych i sądowych związanych z regulowaniem praw do gruntu,
  • regulowanie tytułów prawnych do nieruchomości w związku ze zgłoszonymi roszczeniami,
  • przygotowywanie danych w zakresie opłat związanych z nieruchomościami i infrastrukturą (opłaty z tytułu użytkowania wieczystego, bezumownego korzystania z gruntu, najmy, dzierżawy, podatki od nieruchomości),
  • tworzenie budżetu, monitorowanie kosztów i wydatków działu oraz wyznaczonych obszarów nieruchomości,
  • prowadzenie likwidacji składników majątkowych,
  • zarządzanie dokumentacją nieruchomości gruntowych,
  • rozliczanie firm zewnętrznych z ich wykonania oraz kontrola jakości usług świadczonych przez firmy takie jak geodeci, rzeczoznawcy majątkowi, firmy wykonujące przeglądy budynków,
  • prowadzenie kompleksowej ewidencji nieruchomości zawierającej dane o aktualnym stanie prawnym,
  • opracowywanie wstępnych analiz z zakresu nieruchomości oraz rekomendowanie optymalnego sposobu zagospodarowania nieruchomości,
  • analiza i wydawanie opinii dla planowanych inwestycji w otoczeniu nieruchomości spółki mogących wpływać na zagospodarowanie gruntów spółki,
  • nadzór nad prowadzeniem administracji osiedla mieszkaniowego oraz monitorowanie stanu technicznego podległych obiektów budowlanych,
  • monitorowanie dłużników i nadzór nad prowadzeniem postępowań windykacyjnych,
  • współpraca z odpowiednimi urzędami administracji państwowej,
  • współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń oraz z innymi działami Spółki w zakresie wsparcia technicznego.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, studia podyplomowe z zakresu zarządzania lub wyceny nieruchomości),
  • wiedza teoretyczna oraz praktyczna w dziedzinie zarządzania nieruchomościami,
  • bardzo dobra znajomość przepisów prawnych w zakresie regulowania stanu prawnego nieruchomości i umiejętność ich zastosowania,
  • minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem,
  • zaangażowanie, poczucie odpowiedzialności, determinacja w dążeniu do celu,
  • wysokie kompetencje komunikacyjne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjność i odporność na stres.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • ciekawą, odpowiedzialną i ambitną pracę, oraz możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy, 
  • stały rozwój kompetencji,
  • rozbudowany system szkoleniowy,
  • pracę w zespole profesjonalistów, 
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, 
  • pakiet benefitów firmowych,
  • dostęp do najnowocześniejszej technologii i rozwiązań w codziennej pracy,
  • dofinansowanie kształcenia na studiach wyższych, podyplomowych i doktoranckich, dla studentów ostatnich lat studiów,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, która stawia na ludzi przedsiębiorczych, otwartych i zaangażowanych.

Aplikacje zawierające CV prosimy przesyłać klikając w przycisk „APLIKUJ TERAZ” znajdujący się poniżej.

 

Ogłoszenie archiwalne