Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Górna Półka Kamil Zieliński z siedzibą w Białymstoku przy ul.Elewatorskiej 29c/5 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Górna PółkaO firmie

  • Białystok, podlaskie

  • Ważna jeszcze 20 dni
    do: 30 sie 2020
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Kierownik

Górna Półka

Górna Półka”- prężnie rozwijająca się firma, produkująca ekskluzywne meble, zatrudni osobę na stanowisko:

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Białystok

Zakres obowiązków:

 

  • organizacja pracy i nadzór nad kilkuosobowym zespołem pracowników

  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów,

  • modelowanie i optymalizacja procesów obsługowych,

  • motywowanie, dbanie o rozwój, a także zapewnienie dobrej atmosfery pracy zespołu

  • wdrażanie nowych rozwiązań,

  • monitorowanie procesów obsługi klienta

  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz współpraca z pozostałymi działami firmy

  • samodzielne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klientów

  • umiejętność koordynowania wdrażanych projektów

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu

  • umiejętność pracy pod presją czasu

  • wysokie umiejętności interpersonalne,

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego

  • udział w szkoleniach

  • atrakcyjny system premiowy


Górna Półka”- prężnie rozwijająca się firma, produkująca ekskluzywne meble, zatrudni osobę na stanowisko:

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Zakres obowiązków:

 

  • organizacja pracy i nadzór nad kilkuosobowym zespołem pracowników

  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów,

  • modelowanie i optymalizacja procesów obsługowych,

  • motywowanie, dbanie o rozwój, a także zapewnienie dobrej atmosfery pracy zespołu

  • wdrażanie nowych rozwiązań,

  • monitorowanie procesów obsługi klienta

  • utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz współpraca z pozostałymi działami firmy

  • samodzielne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klientów

  • umiejętność koordynowania wdrażanych projektów

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu

  • umiejętność pracy pod presją czasu

  • wysokie umiejętności interpersonalne,

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego

  • udział w szkoleniach

  • atrakcyjny system premiowy

Ogłoszenie archiwalne