background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Kierownik Działu Obsługi Klienta

PEKAESO firmie

  • Błonie
    Błonie, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie pracownikami wchodzącymi w skład Działu Obsługi Klienta (ponad 30 osób)
  • planowanie i koordynowanie pracy całego zespołu
  • zarządzanie systemem Contact Center - wykorzystanie dostępnych rozwiązań w celu zwiększenia efektywności pracy
  • dbałość o efektywność i najwyższą jakość obsługi Klientów oraz jej udoskonalanie
  • odpowiedzialność za osiąganie wskaźników jakościowych obsługi Klienta (współpraca w tworzeniu i realizowaniu założonych KPI)
  • udoskonalanie obsługi Klienta i inicjowanie zmian w celu optymalizacji kosztowej i jakościowej
  • motywowanie i utrzymanie dobrej atmosfery w zespole
  • ścisła współpraca z menedżerami innych działów
  • wdrażanie rozwiązań i narzędzi mających wpływ na podniesienie wskaźników jakościowych
  • dbanie o rozwój pracowników - przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych z zakresu procedur obowiązujących na danych stanowiskach
  • okresowe raportowanie do Zarządu
  • dbanie o dobry wizerunek firmy

Nasze wymagania

  • kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu Działem Obsługi Klienta w branży TSL
  • mile widziane doświadczenie w pracy z systemami Contact Center
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy zespołu
  • efektywna komunikacja i umiejętność budowania dobrej relacji z Klientami i Pracownikami
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • pozytywne nastawienie do pracy zespołowej
  • szybkie i trafne podejmowanie decyzji pod presją czasu w dynamicznej sytuacji biznesowej
  • umiejętności analityczne (łatwość w wyciąganiu wniosków, wieloaspektowe spojrzenie na sytuację, praca na priorytetach)
  • kreatywne podejście do szukania rozwiązań
  • znajomość systemów i najlepszych praktyk w zarządzaniu obsługą klienta
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

To oferujemy

  • umowa o pracę
  • pensja podstawowa plus system premiowy
  • prywatna Bezpłatna Opieka Medyczna
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • karta zniżkowa na paliwo na stacjach Orlen
  • karty Sportowe
  • szkolenia i kursy
  • paczki świąteczne dla Dzieci
  • konkursy z nagrodami
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • system wdrożenia Smart Start

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • firmowa drużyna sportowa
  • kawa / herbata
  • paczki świąteczne
  • inicjatywy dobroczynne

Grupa PEKAES – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Kierownik Działu Obsługi Klienta, Błonie