Oferta pracy

Kierownik Działu Obsługi Klienta i Sprzedaży

Pracuj.pl dla Firm

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 5 dni temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie pracy zespołu obsługi klienta i sprzedaży.

  • Delegowanie zadań oraz weryfikacja efektywności ich wykonania.

  • Prowadzenie szkoleń dla pracowników.

  • Rekrutacja nowych członków zespołu.

  • Skuteczne motywowanie pracowników do osiągania wysokich celów sprzedażowych.

  • Wdrażanie usprawnień w organizacji pracy.

  • Korzystanie z narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy.

  • Opracowanie i wdrożenie programów i procedur regulujących sposób, w jaki będą prowadzone działania sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta.

  • Aktualizacja oferty sprzedażowej, przekazywanie informacji o nowościach i zmianach.

  • Dbałość o terminowość i poprawnością realizacji zamówień, w tym nadzór nad procesem reklamacji.

Nasze wymagania

  • Wyższe wykształcenie.

  • 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora zespołu/team leadera w dziale Obsługi Klienta, Call Center, Customer Service.

  • Doświadczenie w organizacji pracy zespołu, ustalania celów, motywowania oraz weryfikacji wyników.

  • Doświadczenie w pracy z Klientem i w sprzedaży.

  • Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność zarządzania zespołem.

Mile widziane

  • Wiedza z zakresu systemów ERP.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.

  • Atrakcyjny system premiowy.

  • Dofinansowanie karty Multisport.

  • Opieka medyczna Luxmed.

  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie Aviva.

  • Zniżki na firmowe produkty i usługi.

  • Szkolenia podnoszące kompetencje.

  • Spotkania integracyjne.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

Etapy rekrutacji
1

Nasi rekruterzy dokonają selekcji CV

2

Rekruter przeprowadzi z Tobą wstępną rozmowę kwalifikacyjną

3

Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do pracodawcy

4

Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV

5

Jeżeli Pracodawca jest na TAK, skontaktuje się z Tobą

Pracuj.pl dla Firm

Nasz Klient to lider w branży beauty, wyłączny dystrybutor wiodących i znanych marek kosmetycznych na rynku. Prowadzi sprzedaż stacjonarną oraz e-commerce.

Przewiń do profilu firmy