Kierownik Działu Obsługi Klienta

Soltex HoldingO firmie

Soltex Holding

Kopanina 28/32

Poznań

top

Jesteśmy prężnie rozwijającą się grupą spółek, która sukcesywnie powiększa zakres działalności. Działamy w wielu zróżnicowanych branżach, m. in. nieruchomości, hotelarskiej, gastronomicznej, e-commerce, deweloperskiej, handlu chemikaliami, marketingu sieciowego. Wśród naszych marek znajdziesz takie brandy jak Holiday Park&Resort, firmy grupy Everest Development, Chemia S. A. czy Space Holding.

W związku z rozwojem nowego, innowacyjnego projektu w branży e-commerce poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Poznań

Zadania:

  • Nadzór nad sprawnym i terminowym przebiegiem procesu obsługi klientów sklepu internetowego (Allegro, Panszoper.pl, Erli.pl),
  • Planowanie i organizacja czasu pracy podległego zespołu,
  • Obsługa reklamacji,
  • Inicjowanie nowych rozwiązań i optymalizacja oraz automatyzacja istniejących procesów,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi,
  • Współpraca z innymi jednostkami i spółkami w zakresie dostarczania kompleksowych informacji dla klientów,
  • Tworzenie wskaźników ilościowych i jakościowych oraz realizacja wyznaczonych celów.

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Praktyczna znajomość systemu BaseLinker,
  • Dodatkowym atutem będzie praktyczna znajomość systemu Symfonia i platformy REDBAY,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne i przywódcze,
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów i doskonała organizacja pracy własnej i zespołu,
  • Zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Zdolności negocjacyjne.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o elastyczne formy w zależności od preferencji Kandydata (umowa o pracę lub umowa o współpracę),
  • Możliwość projektowania procesów związanych z obsługą klienta i zarządzania nimi,
  • Wyjątkową atmosferę pracy przy ambitnym projekcie,
  • Unikatowe połączenie stabilności współpracy przy rozwijaniu projektu na wczesnym etapie (startup),
  • Pakiet benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe),
  • Możliwość indywidualnego rozwoju zawodowego w dynamicznie rosnącej firmie,
  • Profesjonalne i wspierające środowisko pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Jesteśmy prężnie rozwijającą się grupą spółek, która sukcesywnie powiększa zakres działalności. Działamy w wielu zróżnicowanych branżach, m. in. nieruchomości, hotelarskiej, gastronomicznej, e-commerce, deweloperskiej, handlu chemikaliami, marketingu sieciowego. Wśród naszych marek znajdziesz takie brandy jak Holiday Park&Resort, firmy grupy Everest Development, Chemia S. A. czy Space Holding.

W związku z rozwojem nowego, innowacyjnego projektu w branży e-commerce poszukujemy osoby na stanowisko:

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Zadania:

  • Nadzór nad sprawnym i terminowym przebiegiem procesu obsługi klientów sklepu internetowego (Allegro, Panszoper.pl, Erli.pl),
  • Planowanie i organizacja czasu pracy podległego zespołu,
  • Obsługa reklamacji,
  • Inicjowanie nowych rozwiązań i optymalizacja oraz automatyzacja istniejących procesów,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi,
  • Współpraca z innymi jednostkami i spółkami w zakresie dostarczania kompleksowych informacji dla klientów,
  • Tworzenie wskaźników ilościowych i jakościowych oraz realizacja wyznaczonych celów.

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Praktyczna znajomość systemu BaseLinker,
  • Dodatkowym atutem będzie praktyczna znajomość systemu Symfonia i platformy REDBAY,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne i przywódcze,
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów i doskonała organizacja pracy własnej i zespołu,
  • Zaangażowanie, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Zdolności negocjacyjne.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o elastyczne formy w zależności od preferencji Kandydata (umowa o pracę lub umowa o współpracę),
  • Możliwość projektowania procesów związanych z obsługą klienta i zarządzania nimi,
  • Wyjątkową atmosferę pracy przy ambitnym projekcie,
  • Unikatowe połączenie stabilności współpracy przy rozwijaniu projektu na wczesnym etapie (startup),
  • Pakiet benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe),
  • Możliwość indywidualnego rozwoju zawodowego w dynamicznie rosnącej firmie,
  • Profesjonalne i wspierające środowisko pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne