Oferta pracy

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Bea Beleza Polska Spółka z o.o. Sp.k.

Bea Beleza Polska Spółka z o.o. Sp.k.

Reglowa 4

Grunwald

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • kierowanie pracą działu sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta,

  • organizowanie pracy podległym pracownikom,

  • przydzielanie i rozliczanie zadań,

  • rozliczanie z efektów pracy,

  • szkolenia pracowników,

  • motywowanie do osiągania ambitnych celów sprzedażowych,

  • odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe,

  • stałe usprawnianie organizacji pracy i implementowanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy,

  • opracowanie i wdrożenie programów i procedur regulujących sposób, w jaki będą prowadzone działania sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta,

  • uaktualnianie oferty, informowanie o nowościach i zmianach,

  • nadzór nad terminowością i poprawnością realizacji zamówień, w tym nadzór nad procesem reklamacji.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe,

  • wymagane co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w Dziale Obsługi Klienta/ Call Center/Customer Service,

  • proaktywna, prosprzedażowa postawa oraz elastyczność w poszukiwaniu nowych rozwiązań,

  • bardzo dobra znajomość MS Office (zwłaszcza Excel),

  • mile widziana praktyczna wiedza z zakresu systemów ERP,

  • umiejętność kierowania zespołem sprzedaży telefonicznej,

  • odpowiednie doświadczenie w zarządzaniu zespołem: jako lider zespołu - doskonały w komunikacji, rozwiązywaniu problemów interpersonalnych i umiejętności myślenia strategicznego oraz jako kierownik projektu – procedowanie projektów od pomysłu aż do fazy wdrożenia do użytkowania,

  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • umowa o pracę w stabilnej, cieszącej się prestiżem organizacji

  • możliwość rozwoju, szkolenia oraz podnoszenie kwalifikacji

  • atrakcyjne wynagrodzenie

  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)

  • zniżki na produkty oferowane przez Firmę

  • pakiety opieki medycznej LUXMED

  • możliwość nabycia karty Multisport

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w młodym i kreatywnym zespole

  • stabilność zatrudnienia

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

Bea Beleza Polska Spółka z o.o. Sp.k.

Bea Beleza to nie tylko biznes. To więcej niż firma, to przede wszystkim ludzie: nasi klienci, kontrahenci, nasi pracownicy, nasze rodziny. Zabiegamy o doskonałość. Pragniemy stale poprawiać swój nienaganny wizerunek, prestiż oraz styl. Dbamy i doceniamy każdego klienta, traktując go tak, jak sami tego sobie byśmy życzyli. Dążymy do celu, ale nigdy kosztem jakości obsługi i renomy.

www.blog.beabeleza.pl // www.facebook.com/beabelezapolska

Przewiń do profilu firmy