Ta oferta pracy jest nieaktualna od 6 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Działu Obsługi Klienta

  • Poznań, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 05.11.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    OBECNIE POSZUKUJEMY

    Kierownik Działu Obsługi Klienta

    Zadania:

    • zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów biznesowych,
    • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami,
    • realizowanie celów biznesowych (efektywnościowych, jakościowych i finansowych),
    • rozwój i zarządzanie zespołem w 3 lokalizacjach: ( Poznań/Stryków/Błonie)
    • przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących efektywności podległego zespołu,
    • ścisła współpraca z działami firmy,
    • podejmowanie inicjatyw oraz udział w projektach optymalizacyjnych,
    • przewodzenie, dzielenie się wiedzą oraz wsparcie rozwoju pracowników działu.

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe,
    • dobra znajomość języka angielskiego,
    • doświadczenie w obszarze obsługi Klienta biznesowego,
    • doświadczenie w zarządzaniu zespołem (minimum 3 lata),
    • łatwość w budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji,
    • poczucie odpowiedzialności za pracę swoją i zespołu,
    • inicjatywa w działaniu i silna orientacja na realizację zadań,
    • umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, generowania rozwiązań.

    Oferujemy:

    • atrakcyjne wynagrodzenie,
    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • pracę w przyjaznym zespole,
    • ciekawą i dynamiczną pracę, umożliwiającą realizację własnych pomysłów i rozwiązań,
    • pracę w prężnie rozwijającej się firmie na rynku,
    • niezbędne narzędzia pracy.