Ta oferta pracy jest nieaktualna od 15 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Działu Obsługi Klienta

  • Sopot, pomorskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 05.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Nethansa to firma specjalizująca się w kompleksowym wsparciu globalnej sprzedaży na Amazon.

     

    Tworzymy silny i zgrany zespół doświadczonych ekspertów, praktyków i wyznawców
    eCommerce. Od 2015 roku najpierw pod szyldem Webbiz, teraz jako Nethansa dzielimy się wiedzą i doświadczeniem z naszymi klientami wprowadzając ich na globalny rynek Amazon.

     

    Dołącz do nas! Bądź częścią marki wyznaczającej nowe trendy w eCommerce!

     

    Podziel się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem, poznaj inspirujące możliwości rozwoju i dynamicznie podnoś swoje kompetencje w dobrej, produktywnej atmosferze.

    Obecnie do naszego biura w Sopocie poszukujemy osoby na stanowisko:
    Kierownik Działu Obsługi Klienta
    Nr ref.: 2019/kdo/49 Miejsce pracy: Sopot

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za Zespół Obsługi Klienta, a jej głównym celem będzie podnoszenie jakości obsługi Klientów Nethansa.

     

    Będziesz realizować się przy:

    • Odpowiedzialności za profesjonalną, bieżącą obsługę Klientów firmy (B2B)
    • Wypracowaniu strategii sprzedażowych na cyklicznych spotkaniach z Klientów (1 maksymalnie 2 razy w miesiącu)
    • Odpowiedzialności za Zespół Obsługi Klienta, rozwijaniu jego kompetencji
    • Czynnym udziale w rekrutacji do dynamicznie rozwijającego się Zespołu Obsługi Klienta
    • Komunikacji z kupującymi na Amazon (B2C)
    • Komunikacji z platformami Marketplace w celu usprawnienia procesu obsługi
    • Udziale w kreowaniu mechanizmów optymalizacji sprzedaży na platformie Amazon
    • Przeprowadzaniu szkoleń dla Kontrahentów
    • Opracowaniu i monitorowaniu KPI Zespołu Obsługi Klienta
    • Tworzeniu dokumentacji wspomagającej obsługę systemu oraz samej sprzedaży na Amazon
    • Współpracy z Dyrektorem Sprzedaży, Działem Marketingu i Portfolio Managerem w celu optymalizacji oferty i kreowaniu nowych produktów i usług firmy

    Podejmij wyzwanie jeśli:

    • Masz doświadczenie w prowadzeniu Działu Obsługi Klienta (min. 3 lata)
    • Posiadasz udokumentowane doświadczenie i sukcesy (referencje) w skutecznym budowaniu relacji z Kontrahentami B2B
    • Doskonale znasz język angielski
    • Masz obycie w komunikacji międzykulturowej
    • Posiadasz wysokie umiejętności analityczne
    • Twoją cechą jest zaangażowanie i nastawienie na realizację celów
    • Przejawiasz inicjatywę i odpowiedzialność przy podejmowaniu decyzji

    Twoim dodatkowym atutem będą:

    • Znajomość mechanizmów funkcjonowania platformy Amazon oraz doświadczenie w jej obsłudze lub obsłudze platform sprzedażowych/e-commerce
    • Dobra znajomość języka niemieckiego, hiszpańskiego, francuskiego lub włoskiego


    Poszukujemy osoby kreatywnej i ambitnej, dla której nowoczesne technologie są pasją, a nieszablonowe podejście do współpracy oraz rozwój zawodowy - ważne.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji tego, jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Webbiz sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.