Oferta pracy

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik Działu Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym

ARETLIMA sp. z o.o.O firmie

3 0007 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Szczecin, zachodniopomorskie

  • Ważna jeszcze 19 dni
    do: 18 mar 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

ARETLIMA sp. z o.o.

Międzynarodowa firma poszukuje doświadczonego Kierownika do
Działu Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym

Kierownik Działu Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym

Miejsce pracy: Szczecin

Opis stanowiska:

  • Zbudowanie i zarządzanie zespołem specjalistów ds, obsługi klienta
  • Obsługa e-mailowa klientów (bez połączeń telefonicznych)
  • Optymalizacja procesów
  • Raportowanie działań specjalistów
  • Kontakt z działem wysyłkowym i sprzedażowym

Wymagamy:

  • Minimum 2 letni doświadczenie w zarządzaniu zespołem specjalistów ds. obsługi klienta
  • Znajomość Excela
  • Podstawy języka angielskiego
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów e-commerce (sprzedaż detaliczna)
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość Freshdesku lub innego helpdesku

Oferujemy:

  • Dobre pieniądze!
  • Praca zdalna z domu
  • Elastyczne godziny pracy
  • Współpracę B2B lub umowę o pracę

 


Międzynarodowa firma poszukuje doświadczonego Kierownika do
Działu Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym

Kierownik Działu Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym

Opis stanowiska:

  • Zbudowanie i zarządzanie zespołem specjalistów ds, obsługi klienta
  • Obsługa e-mailowa klientów (bez połączeń telefonicznych)
  • Optymalizacja procesów
  • Raportowanie działań specjalistów
  • Kontakt z działem wysyłkowym i sprzedażowym

Wymagamy:

  • Minimum 2 letni doświadczenie w zarządzaniu zespołem specjalistów ds. obsługi klienta
  • Znajomość Excela
  • Podstawy języka angielskiego
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów e-commerce (sprzedaż detaliczna)
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość Freshdesku lub innego helpdesku

Oferujemy:

  • Dobre pieniądze!
  • Praca zdalna z domu
  • Elastyczne godziny pracy
  • Współpracę B2B lub umowę o pracę

 

Ogłoszenie archiwalne

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.