ALAB laboratoria Sp z o.o.

Kierownik Działu Obsługi Klienta

ALAB laboratoria Sp z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 20 dni
    do: 21 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

ALAB Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 19 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 375 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 2500 różnych badań.

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Celem pracy osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania obszaru Obsługi Klienta w ALAB laboratoria.

 

Główne zadania:

  • Nadzór nad pracą wykonywaną przez członków zespołu Ogólnopolskiego Działu Obsługi Klienta.
  • Nadzór nad funkcjonowaniem lokalnych Działów Obsługi Klienta na terenie Polski poprzez wsparcie, reorganizację pracy, przygotowywanie narzędzi oraz baz wiedzy.
  • Nadzór nad połączeniami telefonicznymi – infolinia w lokalnych Działach Obsługi Klienta.
  • Wdrażanie nowych infolinii w lokalnych Działach Obsługi Klienta.
  • Rozdzielanie projektów i zadań pomiędzy członków zespołu dopasowując ich stopień trudności do poziomu stanowiska każdego z pracowników.
  • Inicjowanie nowych projektów usprawniających obsługę klienta.
  • Kierowanie złożonymi projektami o zasięgu ogólnopolskim.
  • Monitorowanie i kontrola skuteczności wdrożenia projektów realizowanych w dziale.
  • Zarządzanie obszarem reklamacji na terenie całej Polski.
  • Nadzór nad lokalną obsługą klientów sieciowych.

Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:

  • Wykształcenie wyższe medyczne lub pokrewne.
  • Minimum 5 lat doświadczenia w zakresie obsługi klienta w obszarze medycznym.
  • Wiedza z obszaru badań laboratoryjnych oferowanych przez laboratoria diagnostyczne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość języka niemieckiego - będzie dużym atutem.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Prawo jazdy kategorii B i gotowość do wyjazdów służbowych

W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Ciekawą pracę, która pozwoli Ci rozwinąć Twoje dotychczasowej umiejętności.
  • Atmosferę, która umożliwia wymianę doświadczeń i rozwój kompetencji.
  • Możliwość uczestniczenia w różnorodnych projektach.
  • Kartę Multisport.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Pakiet opieki medycznej.
  • Zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin.

 Team Spirit – nasze wartości


W naszej pracy stawiamy na dynamiczne i elastyczne działanie odpowiadające nowoczesnym standardom. Pracownicy naszych laboratoriów, punktów pobrań i administracji mogą liczyć na stałe wsparcie ze strony przełożonych i kolegów z zespołu. Dbamy o naszych pacjentów zapewniając wiarygodność wyników badań. Jesteśmy „myślącymi profesjonalistami", a nasi specjaliści świetnie odnajdują się w pracy zespołowej i wspólnie mierzą się z codziennymi wyzwaniami.

ALAB Laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od 19 lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy ponad 375 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i 81 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest ponad 2500 różnych badań.

W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy i z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Celem pracy osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania obszaru Obsługi Klienta w ALAB laboratoria.

 

Główne zadania:

  • Nadzór nad pracą wykonywaną przez członków zespołu Ogólnopolskiego Działu Obsługi Klienta.
  • Nadzór nad funkcjonowaniem lokalnych Działów Obsługi Klienta na terenie Polski poprzez wsparcie, reorganizację pracy, przygotowywanie narzędzi oraz baz wiedzy.
  • Nadzór nad połączeniami telefonicznymi – infolinia w lokalnych Działach Obsługi Klienta.
  • Wdrażanie nowych infolinii w lokalnych Działach Obsługi Klienta.
  • Rozdzielanie projektów i zadań pomiędzy członków zespołu dopasowując ich stopień trudności do poziomu stanowiska każdego z pracowników.
  • Inicjowanie nowych projektów usprawniających obsługę klienta.
  • Kierowanie złożonymi projektami o zasięgu ogólnopolskim.
  • Monitorowanie i kontrola skuteczności wdrożenia projektów realizowanych w dziale.
  • Zarządzanie obszarem reklamacji na terenie całej Polski.
  • Nadzór nad lokalną obsługą klientów sieciowych.

Aby efektywnie realizować zadania na tym stanowisku niezbędne są:

  • Wykształcenie wyższe medyczne lub pokrewne.
  • Minimum 5 lat doświadczenia w zakresie obsługi klienta w obszarze medycznym.
  • Wiedza z obszaru badań laboratoryjnych oferowanych przez laboratoria diagnostyczne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość języka niemieckiego - będzie dużym atutem.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Prawo jazdy kategorii B i gotowość do wyjazdów służbowych

W zamian za zaangażowanie i pracę oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Ciekawą pracę, która pozwoli Ci rozwinąć Twoje dotychczasowej umiejętności.
  • Atmosferę, która umożliwia wymianę doświadczeń i rozwój kompetencji.
  • Możliwość uczestniczenia w różnorodnych projektach.
  • Kartę Multisport.
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
  • Pakiet opieki medycznej.
  • Zniżki na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin.

Ogłoszenie archiwalne