background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Reha Fund sp. z o.o.O firmie

Reha Fund sp. z o.o.

Staniewicka 14

Targówek

Warszawa

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie, organizowanie oraz monitorowanie pracy podległego zespołu
  • Opracowanie planów sprzedaży, wskaźników KPI i odpowiedzialność za ich realizację
  • Przygotowanie analiz i danych rynkowych
  • Udział w rekrutacji oraz współudział w procesie szkoleniowym
  • Dbanie o wysoką jakość obsługi oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Tworzenie procedur wewnętrznych

Nasze wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem i/lub minimum roczne doświadczenie w sprzedaży B2B
  • Umiejętność wyznaczania celów i ich realizacji
  • Chęć rozwoju zawodowego i zdobycia nowych umiejętności
  • Ponadprzeciętna ambicja i inicjatywa w działaniu
  • Bardzo dobra znajomości środowiska MS Office
  • Wykształcenie wyższe

To oferujemy

  • Pracę w atmosferze nie przypominającej korporacyjnego call center
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia)
  • Dużą samodzielność w działaniu
  • Perspektywy rozwoju zawodowego
  • Miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole
  • Dodatkowe benefity za efektywną pracę (nagrody, wyjazdy zagraniczne)
  • Szkolenia wdrożeniowe i wsparcie przełożonego

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • dofinansowanie szkoleń i kursów

Jesteśmy zgranym zespołem ludzi podchodzących do swojej pracy z pasją, więc jeżeli chcesz zamienić pracę w call center na pracę w miłej, przyjaznej i dającej wsparcie organizacji to nie zwlekaj i dołącz do naszego zespołu jako: Kierownik Działu Obsługi Klienta.

Reha Fund sp. z o.o.

Od 1992 roku oferujemy polskim lekarzom i ich pacjentom szeroki asortyment produktów z zakresu sprzętu rehabilitacyjnego, ortopedycznego jak i ortodoncji i stomatologii. Naszym celem jest budowanie długofalowych relacji z Klientami, poprzez poznanie i zrozumienie ich potrzeb, a także zapewnienie kompleksowej obsługi i satysfakcjonujących rozwiązań zarówno pod względem produktowych, logistycznym jak i finansowym.

Dowiedz się więcej o nas na www.rehafund.pl

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Kierownik Działu Obsługi Klienta, Staniewicka 14, Targówek, Warszawa