Ta oferta pracy jest nieaktualna od 559 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Działu Obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 2017-02-06

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie.

    Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem.

    Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń.

    Obecnie ponad 1,5 miliona Polaków posiada jedno z ubezpieczeń BNP Paribas Cardif.

    Aktualnie Dział Obsług Klienta
    w Departamencie Operacyjnym i Informatyki
    poszukuje pracownika na stanowisko:

    KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr Ref. KDOK/01/2016

    Spółka Cardif oferuje ubezpieczenia głównie za pośrednictwem partnerów biznesowych (np. banki, telecomy, inne instytucje finansowe).

    Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownika Działu Obsługi Klienta będzie odpowiedzialna za nadzór nad kompleksową i efektywną obsługą klienta końcowego oraz partnera biznesowego.

    Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz dbanie o budowanie relacji z klientami/partnerami biznesowymi, analiza wyników, a także zarządzanie podległym zespołem (koordynacja, motywowanie, szkolenie), współpraca z innymi działami firmy, zapewnienie badania satysfakcji klientów.

    Opis stanowiska:

    • Kierowanie i nadzorowanie pracy pracowników Działu Obsługi Klienta - zespół liczący ok. 15 osób:
      - 10 osób odpowiedzialnych za merytoryczną obsługę klienta/partnera (m.in. importy plików składkowych, wystawianie not rozliczeniowych, zmiany na polisach),
      - 5 osób obsługujących Infolinię, wszystkie rozmowy przychodzące od klientów dot. obsługi polis oraz świadczeń,
    • Zapewnienie bieżącej obsługi polis ubezpieczeniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego oraz procedurami wewnętrznymi,
    • Koncentracja na kliencie i jego potrzebach - dostarczanie satysfakcjonujących rozwiązań,
    • Zapewnienie profesjonalnej telefonicznej obsługi klienta,
    • Wdrażanie nowych produktów ubezpieczeniowych,
    • Prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej (przygotowywanie raportów),
    • Opracowywanie procedur organizacji Działu.

    Wymagania:

    • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w firmie ubezpieczeniowej na stanowisku związanym z obsługą klienta (warunek konieczny),
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
    • Wykształcenie wyższe magisterskie,
    • Wiedza na temat profesjonalnej  obsługi klienta oraz aktualnych  rozwiązań stosowanych w branży ubezpieczeniowo-finansowej,
    • Płynna znajomość języka angielskiego,
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
    • Zdolności analityczne,
    • Zdolności organizacyjne oraz inicjatywa.

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,
    • Atrakcyjną lokalizację biura (Pl. Piłsudskiego),
    • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty sportowej),
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV klikając klawisz Aplikuj.

    Nadesłane dokumenty powinny zawierać następującą klauzulę: "Oświadczam, że zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Grupę BNP Paribas w zakresie niezbędnym dla realizacji procesu rekrutacji. Niniejsza zgoda jest ważna, do czasu jej odwołania."