Ta oferta pracy jest nieaktualna od 262 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Działu Obsługi Klienta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 2017-02-06

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie.

Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem.

Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń.

Obecnie ponad 1,5 miliona Polaków posiada jedno z ubezpieczeń BNP Paribas Cardif.

Aktualnie Dział Obsług Klienta
w Departamencie Operacyjnym i Informatyki
poszukuje pracownika na stanowisko:

KIEROWNIK DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref. KDOK/01/2016

Spółka Cardif oferuje ubezpieczenia głównie za pośrednictwem partnerów biznesowych (np. banki, telecomy, inne instytucje finansowe).

Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownika Działu Obsługi Klienta będzie odpowiedzialna za nadzór nad kompleksową i efektywną obsługą klienta końcowego oraz partnera biznesowego.

Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz dbanie o budowanie relacji z klientami/partnerami biznesowymi, analiza wyników, a także zarządzanie podległym zespołem (koordynacja, motywowanie, szkolenie), współpraca z innymi działami firmy, zapewnienie badania satysfakcji klientów.

Opis stanowiska:

  • Kierowanie i nadzorowanie pracy pracowników Działu Obsługi Klienta - zespół liczący ok. 15 osób:
    - 10 osób odpowiedzialnych za merytoryczną obsługę klienta/partnera (m.in. importy plików składkowych, wystawianie not rozliczeniowych, zmiany na polisach),
    - 5 osób obsługujących Infolinię, wszystkie rozmowy przychodzące od klientów dot. obsługi polis oraz świadczeń,
  • Zapewnienie bieżącej obsługi polis ubezpieczeniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego oraz procedurami wewnętrznymi,
  • Koncentracja na kliencie i jego potrzebach - dostarczanie satysfakcjonujących rozwiązań,
  • Zapewnienie profesjonalnej telefonicznej obsługi klienta,
  • Wdrażanie nowych produktów ubezpieczeniowych,
  • Prowadzenie sprawozdawczości wewnętrznej (przygotowywanie raportów),
  • Opracowywanie procedur organizacji Działu.

Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w firmie ubezpieczeniowej na stanowisku związanym z obsługą klienta (warunek konieczny),
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
  • Wykształcenie wyższe magisterskie,
  • Wiedza na temat profesjonalnej  obsługi klienta oraz aktualnych  rozwiązań stosowanych w branży ubezpieczeniowo-finansowej,
  • Płynna znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Zdolności analityczne,
  • Zdolności organizacyjne oraz inicjatywa.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Atrakcyjną lokalizację biura (Pl. Piłsudskiego),
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty sportowej),
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV klikając klawisz Aplikuj.

Nadesłane dokumenty powinny zawierać następującą klauzulę: "Oświadczam, że zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 199 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Grupę BNP Paribas w zakresie niezbędnym dla realizacji procesu rekrutacji. Niniejsza zgoda jest ważna, do czasu jej odwołania."

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się