Oferta pracy

Kierownik działu obsługi klienta

STB KONCEPT SP. Z O.O.

STB KONCEPT SP. Z O.O.

Kardynała Stefana Wyszyńskiego 5

Wołomin

Twój zakres obowiązków

  • organizacja i koordynacja pracy zespołu wsparcia sprzedaży,

  • praca i raportowanie w oparciu o system,

  • kontrola prawidłowości dokumentów handlowych,

  • raportowanie wyników sprzedaży,

  • obsługa reklamacji,

  • monitorowanie płatności partnerów handlowych,

  • koordynacja i wspieranie procesu rozliczania bonusów i rabatów wg. umów handlowych i bieżących ustaleń,

  • planowanie oraz bieżąca kontrola założonego budżetu,

  • rekrutacja i wdrażanie nowych osób w ramach działu obsługi klienta.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe,

  • przynajmniej 4-5 letnie doświadczenie w zarządzaniu działem obsługi klienta,

  • doświadczenie we wdrażaniu nowych narzędzi/systemów,

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel),

  • samodzielność i inicjatywa w działaniu,

  • umiejętność organizacji pracy własnej,

  • pozytywna energia.

Mile widziane

  • doświadczenie w logistyce.

To oferujemy

  • zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • interesującą pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole,

  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia, kursy,

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące, następna na czas nieokreślony),

  • niezbędne narzędzia pracy.

  • Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • parking dla pracowników

  • program rekomendacji pracowników

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa telefoniczna

2

Spotkanie online

3

Spotkanie bezpośrednio u nas w biurze

4

Zatrudnienie :-)

STB KONCEPT SP. Z O.O.

STB Koncept zajmuje się produkcją i sprzedażą płyt styropianowych do użytku zewnętrznego i wewnętrznego. Nasze produkty wykorzystywane są w wielu sektorach budownictwa jako materiał izolacyjny podłóg, stropów i dachów, a także izolacji fasad.

Przewiń do profilu firmy