Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik Działu Reklamacji I Zwrotów

CENTRUMELEKTRONIKI sp. z o.o.

umowa o pracę
4 0007 000 brutto / mies.
kontrakt B2B
6 00010 000 netto (+ VAT) / mies.

CENTRUMELEKTRONIKI sp. z o.o.

Wojciecha Korfantego 7

Tarnowskie Góry

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie oraz nadzór nad jakością i wydajnością pracy podległego zespołu,

  • Optymalizacja istniejących procesów rozpatrywania reklamacji i zwrotów zgłaszanych do dostawców,

  • Tworzenie i modyfikowanie procedur reklamacyjnych zgodnie z obowiązującym prawem i standardami przedsiębiorstwa,

  • Monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania reklamacji i zwrotów zgłaszanych do dostawców,

Nasze wymagania

  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży e-commerce,

  • Znajomość prawa, ustawy o prawach konsumenta.

  • Udokumentowane 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi,

  • Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office w szczególności Excel,

  • Dobra organizacja pracy,

  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin lub B2B

  • Konkurencyjne wynagrodzenie,

  • Pakiet benefitów

  • Dofinansowanie do:

  • Pakietu Medycznego

  • Pakietu Sportowego

  • Codziennych posiłków

  • Dużą samodzielność i pole do wdrażania własnych pomysłów oraz inicjatyw,

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,

  • Rozwój osobisty i satysfakcję z wykonywanej pracy,

  • Przyjazną atmosferę w miejscu pracy.

O nas

Centrumelektroniki od początku swojej działalności postawiła na rozwój, budując własną sieć sprzedaży detalicznej i hurtowej. Aktualnie firma posiada centrum sprzedaży z magazynem o powierzchni 5300 m2. W swojej ofercie stale oferuje ponad 12 tysięcy produktów. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w dziale logistycznym firma wysyła 3 tysiące paczek dziennie.  W 2004 roku rozpoczęła sprzedaż internetową w serwisie aukcyjnym Allegro i własnych sklepach internetowych. Od 2011 roku prowadzi sprzedaż internetową na najpopularniejszych międzynarodowych platformach sprzedaży, takich jak eBay i Amazon w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, we Włoszech i w Hiszpanii. Rozwija również sieć internetowych sklepów zagranicznych