Oferta pracy

Kierownik Działu Rozwoju Produktów i Usług

Telewizja Polska S.A.O firmie

Telewizja Polska S.A.

Jana Pawła Woronicza 17

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie portfolio produktów w obszarze serwisów i aplikacji

  • Udział w tworzeniu strategii obecności firmy na rynku internetowym

  • Wskazywanie kierunków rozwoju produktów, śledzenie trendów dotyczących rozwoju produktów i technologii

  • Prowadzenie działań w zakresie ciągłego doskonalenia istniejącego portfolio produktowego

  • Przygotowanie rekomendacji do tworzenia przyszłych produktów

  • Udział w procesie identyfikacji praz przygotowania kanałów dystrybucji

  • Współpraca z obszarem marketingu w zakresie zarządzani narzędziami komunikacji produktowej w kanałach wewnętrznych i zewnętrznych realizowanie projektów rozwoju produktów we współpracy z jednostkami Telewizji Polskiej S.A. (np. TVP Sport, TVP ABC, Biuro Reklamy

  • Zarządzanie i rozwijanie interdyscyplinarnego zespołu produktowego

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu portfelem produktów w telekomunikacji, mediach internetowych, lub E-commerce

  • Minimum 5 lat doświadczenia w opracowywaniu i wdrażaniu nowych produktów (m.in. serwisy www, aplikacje mobilne) w środowisku online

  • Znajomość procesów rozwoju produktu (stage-gate i agile), a także komercjalizacji produktów wprowadzonych na rynek

  • Umiejętności łączenia kompetencji biznesowych i wiedzy technicznej

  • Orientacja na cel i umiejętność szukania lepszych rozwiązań

  • Komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania i umiejętność spojrzenia na nie z różnych perspektyw

  • Znajomość języka angielskiego (minimum poziom B1)

  • Bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office (tworzenie zestawień i raportów Excel)

  • Zaangażowanie i wysoka motywacja do pracy

Mile widziane

  • Doświadczenie w zakresie zarządzania obszarem customer experience managment

  • Znajomość narzędzi i procesów budowy UX/UI serwisów www i aplikacji mobilnych

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i wiedzy zawodowej

  • Możliwość uczestnictwa w procesie transformacji telewizji w obszarze online

  • Możliwość dalszego rozwoju umiejętności zarządzania i wiedzy eksperckiej

  • Pracę w przyjaznej atmosferze

  • Możliwość korzystania z opieki zdrowotnej, pakietu sportowego i ubezpieczenia na życie

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • paczki świąteczne

  • wydarzenia firmowe

Etapy rekrutacji
1

Aplikacja

2

Analiza CV

3

Wywiad telefoniczny

4

Spotkanie rekrutacyjne

5

Zakończenie procesu rekrutacji

6

Informacja zwrotna

Telewizja Polska S.A.

Jesteśmy największym nadawcą telewizyjnym w Polsce i kluczowym producentem i dystrybutorem w Europie Środkowej. W swojej ofercie posiadamy 15 Anten, wśród nich 6 w jakości HD oraz bogatą ofertę serwisów internetowych: sportowych, informacyjnych, rozrywkowych oraz VOD. Można również oglądać nasz program korzystając z aplikacji mobilnych oraz Smart TV - telewizji hybrydowej. Jako jedyny nadawca w Polsce emitujemy programy regionalne tworzone przez 16 oddziałów terenowych.

Przewiń do profilu firmy