Oferta pracy

Kierownik działu serwisu technicznego

Goldfinch Investments

Goldfinch Investments

Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 64

Zgorzelec

KIEROWNIK DZIAŁU SERWISU TECHNICZNEGO

Citronex Trans Energy Sp. z o.o. – to spółka powstała z wydzielenia zorganizowanej części przedsiębiorstwa Citronex I Sp. z o.o., która w wyniku podziału prowadzi działalność transportu i spedycji oraz rozwija swoją sieć handlową na rynku obrotu paliwami, usług hotelowo – restauracyjnych, obrotu walutami, kompleksowych usług serwisu ASO MAN oraz usług myjni TIR.

Spółka należy do grupy dużych przedsiębiorstw i zatrudnia ponad 400 osób. Działalność spółki jest kontynuacją biznesu rodzinnego z 30 letnią historią i stanowi gwarancję utrzymania stabilności i rozwoju.

 

W związku z rozwojem działu Serwisu Technicznego poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisku:

 

KIEROWNIK DZIAŁU SERWISU TECHNICZNEGO

Miejsce pracy: Zgorzelec

 

Celem stanowiska jest efektywne koordynowanie pracy działu i zarządzanie obszarami: remontowo-budowlanymi, instalacje elektryczne, monitoring video, systemy alarmowe i kontrola dostępu, centrale telefoniczne i telefonia, sieci komputerowe i telefoniczne, systemy nagłośnieniowe, systemy video w ramach naszej infrastruktury: stacje paliw, markety, hotele, restauracje, serwisy samochodowe, biurowce.

 

Zadania:

  • Zagwarantowanie bieżącej i sprawnej realizacji zgłaszanych zleceń
  • Przygotowywanie harmonogramów przeglądów i napraw oraz nadzór nad ich realizacją
  • Nadzór w zakresie prawidłowej eksploatacji, rozwoju i wykorzystania infrastruktury przedsiębiorstwa
  • Współpraca przy opracowaniu standardów i procedur współpracy ze wszystkimi obszarami biznesu
  • Organizowanie pracy oraz bieżące monitorowanie procesów realizowanych w ramach obszaru odpowiedzialności
  • Projektowanie rozwiązań usprawniających, wspierających operacyjną działalność biznesu
  • Współudział we wdrażaniu zmian w zakresie rozwiązań technicznych i funkcjonalnych
  • Zarządzanie podległym zespołem techników – delegowanie zadań, kontrola realizacji i rozliczanie
  • Odpowiedzialność za terminowość realizowanych zadań bieżących
  • Raportowanie

Wymagania:

  • Doświadczenie na pokrewnym stanowisku w ramach w/w obszarów odpowiedzialności
  • Wykształcenie średnie techniczne oraz podyplomowe w zakresie zarządzania
  • Doświadczenie we współpracy z firmami zewnętrznymi – podwykonawcami usług
  • Umiejętność operacyjnego zarządzania podległym obszarem
  • Umiejętność delegowania zadań i zarządzania personelem
  • Znajomość trendów rozwiązań technicznych
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • Gotowość do pracy operacyjnej w ramach struktury rozproszonej
  • Prawo jazdy kat B

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Wysoki poziom samodzielności na stanowisku
  • Szkolenia i konferencje branżowe
  • Benefity pozapłacowe –  OK system, ubezpieczenie grupowe

 

Goldfinch Investments Sp. z o.o. to centrum usług wspólnych. Prowadzimy kompleksową obsługę procesów kadrowo – płacowych, rekrutacyjnych, sprawozdawczości i doradztwa oraz legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców, bhp oraz obsługę prawną. Obsługujemy firmy z portfela małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających na rynku paliwowym, obrotu walutami, usług hotelowo restauracyjnych, spedycji i transportu międzynarodowego, kompleksowych usług serwisowych samochodów ciężarowych oraz myjni TIR. Świadczymy również usługi outsourcingu procesów biznesowych dla naszych kontrahentów.

 

 Kontakt telefoniczny:

  • Kontakt PL: 504 724 649 lub 504 165 214
  • Kontakt UA: 797 067 001

 

  • System premiowy
  • Kariera międzynarodowa
  • Rabaty dla pracowników
  • Ścieżka kariery
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Opieka medyczna
  • Klasy patronackie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania. 

Ogłoszenie archiwalne