Decora S.A.

Kierownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta

Decora S.A. O firmie

Decora S.A.

Ignacego Prądzyńskiego 24A

Środa Wielkopolska

Kierownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Środa Wielkopolska

Do zadań na tym stanowisku należy:

  • kierowanie pracą działu sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zadań, motywowanie do osiągania ambitnych celów sprzedażowych
  • stałe usprawnianie organizacji pracy i implementowanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy
  • opracowanie i wdrożenie programów i procedur regulujących sposób, w jaki będą prowadzone działania sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta;
  • prezentowanie wyników, wyciąganie wniosków i wskazywanie możliwych rozwiązań
  • uaktualnianie oferty, informowanie o nowościach i zmianach
  • nadzór nad terminowością i poprawnością realizacji zamówień, w tym nadzór nad procesem reklamacji

Do realizacji zadań wymagane jest:

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny (min. C1)
  • min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży/ obsługi klienta
  • proaktywna, prosprzedażowa postawa oraz elastyczność w poszukiwaniu nowych rozwiązań
  • bardzo dobra znajomość MS Office, znajomość systemu SAP będzie zdecydowanym atutem
  • komunikatywność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, umiejętności myślenia procesowego

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu
    o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
  • Kartę
    Multisport
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Liczne szkolenia
    i kursy- finansowane przez firmę
  • Okolicznościowe konkursy i prezenty prowadzące do wspólnej radości dla pracowników i ich rodzin
  • Dofinansowanie choinkowe
  • Wyprawki szkolne dla dzieci pracowników
  • Bezpłatny parking dla zmotoryzowanych
  • Łatwy dojazd z dworca PKP ok. 10 minut linią autobusową nr 1!
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
 
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Decora S.A., z siedzibą ul. Ignacego Prądzyńskiego 24A, 63-000 Środa Wielkopolska. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, o którym mowa w art. 22¹ Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 lub na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) w sytuacji kiedy zakres przesyłanych przez Pana/Pani danych wykracza poza katalog określony w art. 22¹ Kodeksu Pracy. Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych do czasu wycofania tej zgody. Odbiorcami danych mogą być podmioty doradztwa personalnego. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Kierownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta

Do zadań na tym stanowisku należy:

  • kierowanie pracą działu sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zadań, motywowanie do osiągania ambitnych celów sprzedażowych
  • stałe usprawnianie organizacji pracy i implementowanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy
  • opracowanie i wdrożenie programów i procedur regulujących sposób, w jaki będą prowadzone działania sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta;
  • prezentowanie wyników, wyciąganie wniosków i wskazywanie możliwych rozwiązań
  • uaktualnianie oferty, informowanie o nowościach i zmianach
  • nadzór nad terminowością i poprawnością realizacji zamówień, w tym nadzór nad procesem reklamacji

Do realizacji zadań wymagane jest:

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny (min. C1)
  • min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży/ obsługi klienta
  • proaktywna, prosprzedażowa postawa oraz elastyczność w poszukiwaniu nowych rozwiązań
  • bardzo dobra znajomość MS Office, znajomość systemu SAP będzie zdecydowanym atutem
  • komunikatywność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, umiejętności myślenia procesowego

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu
    o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
  • Kartę
    Multisport
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Liczne szkolenia
    i kursy- finansowane przez firmę
  • Okolicznościowe konkursy i prezenty prowadzące do wspólnej radości dla pracowników i ich rodzin
  • Dofinansowanie choinkowe
  • Wyprawki szkolne dla dzieci pracowników
  • Bezpłatny parking dla zmotoryzowanych
  • Łatwy dojazd z dworca PKP ok. 10 minut linią autobusową nr 1!
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
 
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Decora S.A., z siedzibą ul. Ignacego Prądzyńskiego 24A, 63-000 Środa Wielkopolska. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, o którym mowa w art. 22¹ Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 lub na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) w sytuacji kiedy zakres przesyłanych przez Pana/Pani danych wykracza poza katalog określony w art. 22¹ Kodeksu Pracy. Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych do czasu wycofania tej zgody. Odbiorcami danych mogą być podmioty doradztwa personalnego. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Ogłoszenie archiwalne