Barlinek S.A.

Kierownik Działu Utrzymania Ruchu

Barlinek S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Barlinek, zachodniopomorskie

  • Ważna jeszcze 7 dni
    do: 7 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik Działu Utrzymania Ruchu
Miejsce pracy: Barlinek
Numer ref.: DUR/BIN/2020

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u lidera w branży,
  • awans i wyższe zarobki dla podnoszących swoje kwalifikacje – kursy i szkolenia finansowane przez pracodawcę oraz szkolenia wewnętrzne z obsługi nowych maszyn,
  • świadczenia dla pracowników – m.in. dodatki do wypoczynku, na święta, kasa zapomogowo-pożyczkowa, ubezpieczenie grupowe,
  • wsparcie opiekuna w czasie wdrożenia,
  • pracę w nowoczesnym, zmodernizowanym zakładzie pracy,
  • przyjazną atmosferę,
  • cenne kontakty i znajomości.

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i systemów automatyki linii produkcyjnych,
  • planowanie i dbanie o właściwy poziom techniczny wykonywanych remontów, konserwacji, przeglądów technicznych maszyn, urządzeń oraz instalacji,
  • organizacja pracy oraz rozwój podległego zespołu,
  • analizowanie przyczyn i skutków awarii oraz kontrolowanie wykonanych napraw,
  • nadzór nad wykonawcami prac remontowych,
  • nadzorowanie dokumentacji maszyn oraz urządzeń,
  • uczestnictwo w przygotowywanie i uruchamianie nowych lub modernizacjach maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • działania prewencyjne i predyktywne w podległym obszarze,
  • utrzymywanie kontaktów z zewnętrznymi firmami serwisowymi,
  • współpraca z działem produkcji, szefem projektu, działem zakupów – konsultowanie projektów nowych uruchomień, procesów technologicznych i prac inwestycyjnych.

Wymagania:

  • minimum 4 letnie doświadczenie w działach technicznych,
  • wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, elektryczne, energetyczne lub mechaniczne,
  • doświadczenie w organizacji pracy działów technicznych lub prowadzeniu projektów technicznych,
  • aktualne uprawnienia SEP ( GR 1,2,)
  • wiedza w zakresie, mechaniki, automatyki przemysłowej,
  • MS Office, CAD, CMMS, mile widziana znajomość systemów klasy ERP,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne,
  • umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność,
  • skrupulatność i zaangażowanie,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania tytule wpisując numer referencyjny oferty.

 

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz.883)”.
 
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
 
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) informujemy, że administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Barlinek S.A. z siedzibą w Kielcach (25-323) przy Al. Solidarności 36. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem rekrutacji w Grupie Kapitałowej Barlinek. Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom Grupy Kapitałowej Barlinek oraz podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik Działu Utrzymania RuchuNumer ref.: Numer ref.: DUR/BIN/2020

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u lidera w branży,
  • awans i wyższe zarobki dla podnoszących swoje kwalifikacje – kursy i szkolenia finansowane przez pracodawcę oraz szkolenia wewnętrzne z obsługi nowych maszyn,
  • świadczenia dla pracowników – m.in. dodatki do wypoczynku, na święta, kasa zapomogowo-pożyczkowa, ubezpieczenie grupowe,
  • wsparcie opiekuna w czasie wdrożenia,
  • pracę w nowoczesnym, zmodernizowanym zakładzie pracy,
  • przyjazną atmosferę,
  • cenne kontakty i znajomości.

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i systemów automatyki linii produkcyjnych,
  • planowanie i dbanie o właściwy poziom techniczny wykonywanych remontów, konserwacji, przeglądów technicznych maszyn, urządzeń oraz instalacji,
  • organizacja pracy oraz rozwój podległego zespołu,
  • analizowanie przyczyn i skutków awarii oraz kontrolowanie wykonanych napraw,
  • nadzór nad wykonawcami prac remontowych,
  • nadzorowanie dokumentacji maszyn oraz urządzeń,
  • uczestnictwo w przygotowywanie i uruchamianie nowych lub modernizacjach maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • działania prewencyjne i predyktywne w podległym obszarze,
  • utrzymywanie kontaktów z zewnętrznymi firmami serwisowymi,
  • współpraca z działem produkcji, szefem projektu, działem zakupów – konsultowanie projektów nowych uruchomień, procesów technologicznych i prac inwestycyjnych.

Wymagania:

  • minimum 4 letnie doświadczenie w działach technicznych,
  • wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, elektryczne, energetyczne lub mechaniczne,
  • doświadczenie w organizacji pracy działów technicznych lub prowadzeniu projektów technicznych,
  • aktualne uprawnienia SEP ( GR 1,2,)
  • wiedza w zakresie, mechaniki, automatyki przemysłowej,
  • MS Office, CAD, CMMS, mile widziana znajomość systemów klasy ERP,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne,
  • umiejętność pracy w zespole i kierowania zespołem,
  • dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność,
  • skrupulatność i zaangażowanie,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania tytule wpisując numer referencyjny oferty.

 

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz.883)”.
 
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
 
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) informujemy, że administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Barlinek S.A. z siedzibą w Kielcach (25-323) przy Al. Solidarności 36. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem rekrutacji w Grupie Kapitałowej Barlinek. Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom Grupy Kapitałowej Barlinek oraz podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Ogłoszenie archiwalne