Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Działu Wsparcia Procesów Posprzedażowych

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2019-04-16

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Grupa Morele posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku e-commerce. Dzięki koncentracji na nowoczesnych technologiach oraz ciągłemu usprawnianiu struktury organizacyjnej z roku na rok utrzymuje wysoką dynamikę wzrostu na poziomie kilkudziesięciu procent. Wartości które spajają naszą ponad 500 osobową załogę to otwartość, prawość i koleżeńskość.

    W związku z rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy ambitnego i zaangażowanego pracownika do Departamentu Obsługi Klienta i Reklamacji na stanowisko:

    Kierownik Działu Wsparcia Procesów Posprzedażowych

    Współtwórz z nami Grupę Morele.net - najszybciej rozwijające się sklepy internetowe. APLIKUJ!

    Miejsce pracy: Kraków
    Twoje zadania
    • zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w procesach reklamacyjnych
    • komunikacja z dostawcami, serwisami zewnętrznymi i klientami
    • zarządzanie budżetem Działu (kosztowym i jakościowym)
    • planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu (delegowanie oraz kontrola realizowanych zadań, wsparcie pracowników)
    • wdrażanie nowych pracowników i Team Leaderów
    • praca nad usprawnieniami w Dziale Reklamacji oraz poprawą jakości procesów posprzedażowych
    Profil pracownika
    • min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy przy procesach reklamacyjnych
    • min. roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    • umiejętność nawiązywania bardzo dobrych relacji z klientami
    • bardzo dobre umiejętności organizacyjne, analityczne oraz negocjacyjne
    • umiejętność zarządzania procesami i KPI
    • nastawienie na wyniki oraz ciągłe dążenie do ulepszeń
    • umiejętność pracy pod presją czasu oraz radzenia sobie w sytuacjach awaryjnych
    • umiejętność koordynacji działań wieloosobowego zespołu, motywowania oraz egzekwowania realizacji powierzonych celów
    • doświadczenie w planowaniu ścieżek rozwoju pracowników podległego zespołu
    • min. komunikatywna znajomość języka angielskiego
    TWOJE DODATKOWE ATUTY:
    • doświadczenie w branży e-commerce
    • głowa pełna pomysłów, oraz odwaga do ich wdrażania
    Co możemy Ci zapewnić
    • pracę pełną wyzwań, od poniedziałku do piątku
    • możliwość rozwoju i awansu wewnątrz departamentu, oraz całej firmy
    • pracę w świetnej atmosferze z rewelacyjnymi ludźmi, dla których praca to pasja
    • wynagrodzenie adekwatne do wyników oraz osiąganych rezultatów
    • dodatkowo - karta sportowa
    • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz opieki medycznej

    Współtwórz z nami Grupę Morele.net - najszybciej rozwijające się sklepy internetowe. 

    Nie wymagamy od Ciebie wieloletniego doświadczenia, jedynie pasji i chęci rozwoju – w zamian przekażemy ogromną wiedzę i cenne umiejętności, które wykorzystasz pnąc się po szczeblach kariery w Morele.net. Współtwórz z nami Grupę Morele.net - najszybciej rozwijające się sklepy internetowe. 

    APLIKUJ!