Kierownik Działu Wsparcia Usług IT

AXA AssistanceO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Kierownik
top
top

AXA ASSISTANCE jest najstarszą na świecie grupą świadczącą usługi w dziedzinie assistance. Obecnie prowadzimy działalność na całym świecie, w niemal wszystkich krajach na pięciu kontynentach. Naszym celem jest ciągłe podwyższanie standardów obsługi, dlatego stale inwestujemy w kwalifikacje naszych pracowników i najnowsze technologie.

AXA ASSISTANCE poszukuje kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku:

Kierownik Działu Wsparcia Usług IT
Miejsce pracy: Warszawa

OPIS STANOWISKA:

  • Koordynacja prac Działu Wsparcia Usług IT w Polsce i w Czechach,
  • Nadzór na utrzymaniem 3 lokalizacji oraz jednego Data Center w IBM,
  • Tworzenie budżetu IT oraz sprawdzanie jego wykonania,
  • Współpraca z Centralnym Zespołem Utrzymania Systemu Telekomunikacyjnego,
  • Współpraca z innymi administratorami systemów Telekomunikacyjnych w innych DZ (Europa, Ameryka Południowa),
  • Administracja systemem AVAYA – call center, łącza światłowodowe, systemy nagrywania rozmów,
  • Administracja systemami statystycznymi – CMS (raportowanie call center), Telbaza (billing telekomunikacyjny),
  • Umowy i kontakty z operatorami telekomunikacyjnymi – stawki, negocjacje, zgłaszanie problemów, zgłaszanie i usuwanie awarii,
  • Prowadzenie ścisłej współpracy i nadzór nad zewnętrznymi dostawcami
  • Opiniowanie nowych rozwiązań z zakresu telekomunikacji,
  • Doradztwo w kwestiach związanych z systemami Call/Contact Center,
  • Współpraca z IT w Czechach w ramach wspólnie prowadzonych prac,
  • Help Desk wszystkie trzy linie – najprostsze problemy, problemy skomplikowane, rozwiązywanie problemów na poziomie eksperckim,
  • 24 godzinne wsparcie dla systemu Contact Center,
  • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu IT w placówkach wyniesionych.

WYMAGANIA:

  • Umiejętności zarządzania zespołem,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Prowadzenie projektów IT,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • ITIL – znajomość w praktyce,
  • Minimum 5 lat zarządzanie zespołem administratorów IT,
  • Umiejętność Współpracy z zagranicznymi kontrahentami,
  • Znajomość hardware – PC, serwer,
  • Znajomość sieci LAN – Cisco,
  • Znajomość w teorii i praktyce BCP oraz DRP,
  • Umiejętność tworzenia prezentacji i zawartych w nich danych.

DODATKOWE ATUTY:

  • Telekomunikacja – ISDN, WAN,
  • Współpraca w ramach międzynarodowych projektów,
  • Tworzenie, negocjowanie umów w obszarze IT,
  • Minimum 2 lata zarządzania Contact Center Avaya,
  • Minimum 3 lata zarządzania Zespołem,
  • 5 lat doświadczenia dot., zagadnień telekomunikacyjnych.

OFERUJEMY:

  • Możliwość zdobycia międzynarodowego doświadczenia zawodowego oraz praca z nowoczesnymi technologiami,
  • Perspektywę rozwoju zawodowego w renomowanej korporacji międzynarodowej,
  • Profesjonalny system szkoleń,
  • Pakiet benefitów: ubezpieczenie grupowe, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy),
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy.


Przyślij do nas swoje CV w języku polskim i angielskim:

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ: www.axa-assistance.pl

Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.

Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję.

Kierownik Działu Wsparcia Usług IT

OPIS STANOWISKA:

  • Koordynacja prac Działu Wsparcia Usług IT w Polsce i w Czechach,
  • Nadzór na utrzymaniem 3 lokalizacji oraz jednego Data Center w IBM,
  • Tworzenie budżetu IT oraz sprawdzanie jego wykonania,
  • Współpraca z Centralnym Zespołem Utrzymania Systemu Telekomunikacyjnego,
  • Współpraca z innymi administratorami systemów Telekomunikacyjnych w innych DZ (Europa, Ameryka Południowa),
  • Administracja systemem AVAYA – call center, łącza światłowodowe, systemy nagrywania rozmów,
  • Administracja systemami statystycznymi – CMS (raportowanie call center), Telbaza (billing telekomunikacyjny),
  • Umowy i kontakty z operatorami telekomunikacyjnymi – stawki, negocjacje, zgłaszanie problemów, zgłaszanie i usuwanie awarii,
  • Prowadzenie ścisłej współpracy i nadzór nad zewnętrznymi dostawcami
  • Opiniowanie nowych rozwiązań z zakresu telekomunikacji,
  • Doradztwo w kwestiach związanych z systemami Call/Contact Center,
  • Współpraca z IT w Czechach w ramach wspólnie prowadzonych prac,
  • Help Desk wszystkie trzy linie – najprostsze problemy, problemy skomplikowane, rozwiązywanie problemów na poziomie eksperckim,
  • 24 godzinne wsparcie dla systemu Contact Center,
  • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu IT w placówkach wyniesionych.

WYMAGANIA:

  • Umiejętności zarządzania zespołem,
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Prowadzenie projektów IT,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • ITIL – znajomość w praktyce,
  • Minimum 5 lat zarządzanie zespołem administratorów IT,
  • Umiejętność Współpracy z zagranicznymi kontrahentami,
  • Znajomość hardware – PC, serwer,
  • Znajomość sieci LAN – Cisco,
  • Znajomość w teorii i praktyce BCP oraz DRP,
  • Umiejętność tworzenia prezentacji i zawartych w nich danych.

DODATKOWE ATUTY:

  • Telekomunikacja – ISDN, WAN,
  • Współpraca w ramach międzynarodowych projektów,
  • Tworzenie, negocjowanie umów w obszarze IT,
  • Minimum 2 lata zarządzania Contact Center Avaya,
  • Minimum 3 lata zarządzania Zespołem,
  • 5 lat doświadczenia dot., zagadnień telekomunikacyjnych.

OFERUJEMY:

  • Możliwość zdobycia międzynarodowego doświadczenia zawodowego oraz praca z nowoczesnymi technologiami,
  • Perspektywę rozwoju zawodowego w renomowanej korporacji międzynarodowej,
  • Profesjonalny system szkoleń,
  • Pakiet benefitów: ubezpieczenie grupowe, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy),
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy.


Przyślij do nas swoje CV w języku polskim i angielskim:

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ: www.axa-assistance.pl

Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.

Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję.

AXA ASSISTANCE jest najstarszą na świecie grupą świadczącą usługi w dziedzinie assistance. Obecnie prowadzimy działalność na całym świecie, w niemal wszystkich krajach na pięciu kontynentach. Naszym celem jest ciągłe podwyższanie standardów obsługi, dlatego stale inwestujemy w kwalifikacje naszych pracowników i najnowsze technologie.

AXA ASSISTANCE poszukuje kandydatów do pracy w Warszawie na stanowisku:

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy