Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKierownik Filii
ASAJ Sp. z o.o.O firmie
- Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1, 08-100 Siedlce, PolskaSiedlce, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
ASAJ Sp. z o.o.
Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1
Siedlce
Jesteśmy polską firmą rodzinną z branży elektrotechnicznej, działającą na krajowym rynku dystrybucyjnym od 1990 roku. Posiadamy swoje filie w różnych lokalizacjach, ale działamy również mobilnie w całym kraju, zatrudniając ponad 300 wykwalifikowanych pracowników. Stacjonarną sieć sprzedaży wspiera profesjonalna platforma internetowa www.asaj.pl. Nasze doświadczenie przekłada się na współpracę i podtrzymywanie doskonałych relacji zarówno z klientami, jak i z dostawcami. Jesteśmy nowoczesnym i elastycznym pracodawcą, a swoje działania opieramy na zaufaniu do ludzi i wierze w ich potencjał. Stawiamy przede wszystkim na rozwój naszej kadry, dlatego priorytetem są u nas awanse wewnętrzne oparte na ścieżkach kariery i systemie szkoleń. Dofinansowujemy pracownikom kursy oraz studia, aby podnosili swoje kwalifikacje. Opiekujemy się każdym nowym pracownikiem na wszystkich etapach wdrożenia w firmie. Szukamy osób ambitnych, pracowitych i rzetelnych. Jeśli posiadasz te cechy, nie zwlekaj - prześlij do nas swoje CV.
Jeśli jesteś przedsiębiorczy, rzetelny i zorganizowany. Lubisz samodzielnie podejmować decyzje oraz potrafisz zarządzać zespołem. Zapraszamy do współpracy!
Oferujemy:
- ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty
- zatrudnienie na umowę o pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia)
- możliwość realizacji własnych pomysłów
- wsparcie w procesie adaptacji zawodowej
- narzędzia niezbędne do pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)
- kompleksowy pakiet szkoleń z zakresu oferty i standardów obowiązujących w firmie
Obowiązki:
- bieżące zarządzanie pracą oddziału
- kierowanie podległym zespołem
- określanie kierunków rozwoju i dążenie do realizacji wyznaczonych celów
- odpowiedzialność za filię - „rachunek zysków i strat” (P&L)
- wdrażanie standardów jakościowych
- wsparcie pracowników w codziennej pracy
- współtworzenie działań marketingowych w podległej placówce
- bieżąca analiza rynku i konkurencji
- raportowanie wyników sprzedażowych do przełożonych
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie w branży elektrotechnicznej
- wykształcenie mile widziane techniczne
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne, obowiązkowość i rzetelność
- nastawienie na realizację celów
- umiejętność pracy na wskaźnikach sprzedażowych
- profesjonalizm w działaniu, duże zaangażowanie, inicjatywa i chęć stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
- doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołem
- umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi
- doskonała znajomość technik sprzedaży i negocjacji
- prawo jazdy kat. B
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Ogłoszenie archiwalne