Oferta pracy

Kierownik Filii

ASAJ Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

ASAJ Sp. z o.o.

Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1

Siedlce

Jesteśmy polską firmą rodzinną z branży elektrotechnicznej, działającą na krajowym rynku dystrybucyjnym od 1990 roku. Posiadamy swoje filie w różnych lokalizacjach, ale działamy również mobilnie w całym kraju, zatrudniając ponad 300 wykwalifikowanych pracowników. Stacjonarną sieć sprzedaży wspiera profesjonalna platforma internetowa www.asaj.pl. Nasze doświadczenie przekłada się na współpracę i podtrzymywanie doskonałych relacji zarówno z klientami, jak i z dostawcami. Jesteśmy nowoczesnym i elastycznym pracodawcą, a swoje działania opieramy na zaufaniu do ludzi i wierze w ich potencjał. Stawiamy przede wszystkim na rozwój naszej kadry, dlatego priorytetem są u nas awanse wewnętrzne oparte na ścieżkach kariery i systemie szkoleń. Dofinansowujemy pracownikom kursy oraz studia, aby podnosili swoje kwalifikacje. Opiekujemy się każdym nowym pracownikiem na wszystkich etapach wdrożenia w firmie. Szukamy osób ambitnych, pracowitych i rzetelnych. Jeśli posiadasz te cechy, nie zwlekaj - prześlij do nas swoje CV. 

Kierownik Filii

Jeśli jesteś przedsiębiorczy, rzetelny i zorganizowany. Lubisz samodzielnie podejmować decyzje oraz potrafisz zarządzać zespołem. Zapraszamy do współpracy! 

Oferujemy:

  • ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty
  • zatrudnienie na umowę o pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia)
  • możliwość realizacji własnych pomysłów
  • wsparcie w procesie adaptacji zawodowej
  • narzędzia niezbędne do pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)
  • kompleksowy pakiet szkoleń z zakresu oferty i standardów obowiązujących w firmie

Obowiązki: 

  • bieżące zarządzanie pracą oddziału
  • kierowanie podległym zespołem
  • określanie kierunków rozwoju i dążenie do realizacji wyznaczonych celów
  • odpowiedzialność za filię - „rachunek zysków i strat” (P&L)
  • wdrażanie standardów jakościowych
  • wsparcie pracowników w codziennej pracy
  • współtworzenie działań marketingowych w podległej placówce
  • bieżąca analiza rynku i konkurencji
  • raportowanie wyników sprzedażowych do przełożonych

Wymagania: 

  • mile widziane doświadczenie w branży elektrotechnicznej
  • wykształcenie mile widziane techniczne
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne, obowiązkowość i rzetelność
  • nastawienie na realizację celów
  • umiejętność pracy na wskaźnikach sprzedażowych
  • profesjonalizm w działaniu, duże zaangażowanie, inicjatywa i chęć stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
  • doświadczenie w skutecznym zarządzaniu zespołem
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi
  • doskonała znajomość technik sprzedaży i negocjacji
  • prawo jazdy kat. B
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy