Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik Gastronomii – hotel pow. 500 gości

Jobfinder Ewelina Hordyniec

  • śląskie

    śląskie
  • ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Rekrutujemy dla

Nasz Klient to prestiżowa sieć hotelowa (pow. 500 gości), działająca na terenie Polski Południowej. Jej wizytówką jest jakość usług świadczonych dla swoich klientów. Specjalizuje się w obsłudze Klienta konferencyjnego, a także turystycznego. Do swojego hotelu, jednego z najlepiej położonych hoteli w turystycznej miejscowości w tym regionie, wyznaczającego trendy w hotelarstwie, poszukuje eksperta na stanowisko.

Twój zakres obowiązków

  • Efektywne zarządzanie całością usług gastronomicznych w obiekcie, dbałość o najwyższą jakość oferty gastronomicznej i utrzymywanie obsługi Klienta na najwyższym poziomie,

  • Nadzorowanie pracy personelu pracującego w dziale F&B (ok. 35 osób) obsługującego 5 punktów gastronomicznych: restauracja, kawiarnie, karczma, etc.,

  • Współtworzenie budżetów, praca z raportami finansowymi, planami, budżetami, KPI,

  • Współpraca z Dyrektorem Hotelu przy realizacji założeń finansowych Działu F&B,

  • Rekrutacja i szkolenia pracowników,

  • Ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników,

  • Zarządzanie i kontrola stanów magazynowych oraz koordynacja zewnętrznych dostawców cateringu,

  • Koordynacja współpracy z dostawcami, negocjacja warunków dostaw,

  • Nadzór nad przestrzeganiem polityki kosztowej zgodnie z założonym budżetem (Food Cost),

  • Nadzór nad przestrzeganiem standardów obsługi gości,

  • Wystawianie dokumentów sprzedaży, przygotowywanie raportów etc.,

  • Wsparcie Dyrektora Hotelu w bieżącej działalności obiektu.

Wymagania pracodawcy

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku ok. 4 lat,

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obiektach hotelowych powyżej 200 pokoi,

  • Doświadczenie w pracy ze standardami HACCP,

  • Doświadczenie w przygotowywaniu ofert gastronomiczno-konferencyjnych oraz w obszarze kontroli, jakości a także gospodarki magazynowej,

  • Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,

  • Osobowość Lidera, wysokie wartości etyczne przy współpracy z zespołem, umiejętność motywowania pracowników,

  • Silne umiejętności organizacyjne i kierownicze,

  • Dyspozycyjność,

  • Kompetencje do zarządzania swoim czasem i czasem podwładnych,

  • Umiejętności komputerowe (MS Office).

Mile widziane

  • Kursy barmańskie, baristyczne, sommelierskie, kelnerskie, managerskie etc.

Pracodawca oferuje

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia,

  • Pracę w profesjonalnym, zgranym zespole pasjonatów,

  • Możliwość rozwoju zawodowego.