dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKierownik Hali Sprzedaży
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
- Zamenhofa 133, Nowe Miasto, PoznańPoznań, wielkopolskie
- ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca stacjonarna
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Zamenhofa 133
Nowe Miasto
Poznań
Twój zakres obowiązków
nadzór nad działaniami operacyjnymi prowadzonymi w hali sprzedaży,
prowadzenie kontroli i analizy wyników sprzedażowych,
nadzór nad Pracownikami, wspieranie organizacji pracy kierowników działów,
nadzór nad gospodarką magazynową i zaopatrzeniem,
podejmowanie działań mających na celu usprawnienie pracy w poszczególnych działach hali sprzedaży.
Nasze wymagania
bardzo dobra znajomość branży handlowej (handel stacjonarny),
minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym i w zarządzaniu zespołem,
umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, jak i Pracowników,
umiejętność pracy w zespole,
praktyczna znajomość obsługi komputera oraz umiejętność analizy danych,
zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów pracy,
gotowość do podjęcia pracy zmianowej i odbycia szkolenia poza miejscem zamieszkania,
czynne prawo jazdy kat. B.
Mile widziane
wykształcenie wyższe,
doświadczenie w sklepach wielkopowierzchniowych,
znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego.
To oferujemy
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
samochód służbowy,
prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
służbowy samochód do użytku prywatnego
parking dla pracowników
dodatkowe świadczenia socjalne
wyprawka dla dziecka
paczki świąteczne
dodatkowy urlop
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!