Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik Handlowy

Ramirent S.A.

  • Giełdowa 16, Piła
    Piła, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Ramirent S.A.

Giełdowa 16

Piła

Twój zakres obowiązków

  • Aktywna sprzedaż w terenie na lokalnym rynku oraz zarządzanie oddziałem:

  • Wynajem sprzętu budowlanego i koordynowanie procesu wynajmu (doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów)

  • Kompleksowa obsługa klientów B2B np. na placu budowy (przygotowywanie ofert wynajmu, negocjowanie i kontraktowanie warunków współpracy, prowadzenie rozmów handlowych)

  • Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych

  • Kierowanie wyznaczonym oddziałem firmy - zarządzanie pracą podległych pracowników (2 osoby) i podwykonawców

  • Dbałość o realizację budżetu przychodowego i kosztowego

  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w podległym oddziale

  • Dbałość o wysoką jakość obsługi klientów i dobry wizerunek firmy

  • Współpraca z innymi pionami oraz działami Spółki

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w dziedzinie sprzedaży B2B, profesjonalnej obsłudze klienta oraz w zarządzaniu zespołem

  • Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe)

  • Prawo jazdy kat. B

  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji

  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)

  • Umiejętność ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy

  • Zaangażowanie, ambicja, samodzielność, orientacja na wyniki

  • Umiejętność kierowania i motywowania zespołu

  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

  • Pozytywne nastawienie i poczucie humoru :-)

Mile widziane

  • Znajomość branży budowlanej oraz maszyn będących w ofercie firmy

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1

  • Prawo jazdy kat. B+E

  • Uprawnienia do obsługi wózków widłowych

To oferujemy

  • Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku

  • Pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 lub 8:00-16:00

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności: podstawa + prowizja (chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe brutto – uwzględnij to w CV)

  • Pełne wdrożenie do pracy i wsparcie ze strony zespołu

  • Fun z wykonywanej pracy i niepowtarzalną atmosferę pracy

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

  • Nowoczesne narzędzia pracy: smartfon, laptop oraz samochód służbowy z możliwością użytkowania również w celach prywatnych

  • Ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach

  • Bogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną Medicover dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem maszyn i urządzeń będących w ofercie firmy)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • stabilne zatrudnienie

  • wspieranie pasji naszych pracowników

  • elastyczny czas pracy

  • budżet szkoleniowy

  • międzynarodowe środowisko pracy

  • okazjonalne nagrody

  • zniżka pracownicza na wynajem sprzętu

  • dopłaty do wczasów i kolonii dla dzieci

  • niepowtarzalna kultura organizacyjna „Business & Fun”

Ramirent S.A.

Chcesz rozwijać się zawodowo w stabilnym i nowoczesnym środowisku pracy? Jeśli od pracy oczekujesz czegoś więcej, daj sobie szansę i aplikuj! Dołącz do Ramirent S.A. - Najlepszego Miejsca Pracy 2019 nagrodzonego przez Great Place to Work® w Polsce!

Jesteśmy największym w Polsce i czołowym na rynkach europejskich dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego, podnośników, kontenerów, rusztowań oraz podestów roboczych. Obok wynajmu wysokiej jakości, renomowanego sprzętu bez operatora, oferujemy powiązane z nim usługi dodatkowe, takie jak doradztwo techniczne, serwis oraz transport. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 2000 roku.

Przewiń do profilu firmy