Ta oferta pracy jest nieaktualna od 23 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Jakości

  • Mierzyn k. Szczecina, zachodniopomorskie
  • Kierownik
  • 2019-02-26

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Kierownik Jakości

    DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.

    Stabilna umowa, świetne warunki do rozwoju kariery zawodowej i przyjazna atmosfera.

    To podstawa. Ale to nie wszystko – oferujemy dużo więcej.

    Prywatna opieka medyczna

    Domki letniskowe w Danii

    Bezpłatne autobusy

    Bilety do kina

    Imprezy firmowe

    Parking samochodowy i rowerowy

    Stołówka firmowa

    Karta sportowa i siłownia

    W DGS Polska stale poszukujemy najlepszych rozwiązań i sposobów by osiągnąć ponadprzeciętne rezultaty.

    Nasz zespół pracuje nad ciągłym udoskonaleniem jakości przy produkcji aparatów słuchowych. Współpracujemy z ponad tysiącosobowym zespołem BTE (Behind The Ear), Molding i NPI (New Product Implementation). Cenimy sobie wzajemną wymianę kompetencji i doświadczenia. Przy wykorzystaniu nowoczesnych i zaawansowanych technologii oraz synergii wiedzy z różnych obszarów dbamy o utrzymanie płynności produkcji i najwyższej jakości wyrobu, co pozwala nam utrzymać się w czołówce światowych liderów w branży.

    Pewnie możesz być menedżerem w dowolnym miejscu, ale... czy w innym miejscu znajdziesz możliwość zetknięcia się z najnowocześniejszymi technologiami, autentyczny klimat zaufania i otwartości oraz szansę wpływania na poprawę życia ludzi na całym świecie?  Praca dla firmy medycznej, jednego z największych graczy na globalnym rynku aparatów słuchowych i wiodącego pracodawcy na lokalnym rynku pracy – to z pewnością wyróżnia naszą ofertę.

    Czym będziesz się zajmował jako Kierownik jakości?

    Staniesz się częścią kilkuosobowego zespołu menadżerów jakości w DGS Poland.  Wraz z innymi kierownikami będziesz odpowiedzialny za zapewnienie, że procesy i produkty spełniają wszystkie wymagania, konieczne do sprzedaży i dystrybucji, gwarantować, że użytkownik otrzymał bezpieczny produkt wysokiej jakości, oraz wspierać ciągłe doskonalenie naszych procesów i produktów. Będziesz zarządzał kilkunastoosobową grupą Inżynierów Jakości.

    Jako ekspert merytoryczny będziesz rekomendował najlepsze rozwiązania techniczne, wpływał na decyzje biznesowe i reprezentował firmę przed zewnętrznymi organami.

    Jako lider będziesz budował kulturę pracy zespołowej i tworzył angażujące środowisko pracy. Będziesz także odpowiedzialny za rozwój kompetencji i wiedzy członków Twojego zespołu.

    Będziesz raportował do Dyrektora Jakości.

    Jakie oczekiwania stawiamy przed Tobą?

    Aby skutecznie wypełnić postawione przed Tobą obowiązki powinieneś posiadać:

    • Praktykę w zarządzaniu zespołem i/lub wyraźny potencjał liderski,
    • Kilkuletnie doświadczenie w pracy w Dziale Jakości w firmie produkcyjnej,
    • Wysokie umiejętności komunikowania się w języku polskim i angielskim,
    • Wykształcenie wyższe techniczne (np. zarządzanie jakością, zarządzanie produkcją),
    • Znajomość narzędzi jakościowych i QMS,
    • Wiedzę z zakresu normy ISO 13485 oraz wymagań FDA (nie jest konieczna, choć mile widziana),
    • Dociekliwy i analityczny umysł,
    • Umiejętność budowania zaufania w oparciu o doskonałe umiejętności interpersonalne,
    • Świadomość udziału działu jakości w realizacji celów biznesowych,
    • Bardzo wysokie zaangażowanie w powierzone zadania,
    • Przekonanie, że nie ma rzeczy niemożliwych,
    • Gotowość do wyjazdów służbowych,
    • oraz jasno sprecyzowaną wizję i styl własnego przywództwa – po prostu wiesz jakim liderem jesteś i chcesz być.

    Co dajemy w zamian, poza dobrym wynagrodzeniem i premią?

    Wesprzemy Twój rozwój poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, dofinansowujemy naukę języka angielskiego, a jeśli będzie taka potrzeba to i studiów. Jeśli mieszkasz poza naszym regionem, pomożemy Ci w relokacji. Dodatkowo zadbamy o Twoje zdrowie – dając Tobie rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover oraz oferując kartę sportową. Możesz zapisać się też do dowolnej sekcji sportowej działającej w naszej firmie. Damy Tobie też do dyspozycji pakiet kafeteryjny, a Ty sam zdecydujesz, na co przeznaczysz środki. Zaoferujemy Ci możliwość leasingu auta na bardzo atrakcyjnych warunkach.

    Jednak to, co jest najcenniejsze w naszej firmie – to praca z misją, ponieważ mamy świadomość, że każdego dnia faktycznie pomagamy osobom doświadczającym ubytku słuchu zmienić, dzięki naszym produktom – swoje życie.

    Dowiedz się więcej – kliknij na „Aplikuj teraz”


    Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Polska Sp. z .o.o., prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj".

    Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.