Oferta pracy
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Stava S.A. z siedzibą w: Kowalska 1, 45-588 Opole (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik kierowca działającej jednostki gastro-kurierskiej

Stava S.A.

4 00015 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Mielec

    Mielec, podkarpackie
  • ważna jeszcze 3 dni
    do: 12 sie 2022
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • pracodawca nie wymaga CV
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

Poszukujemy dynamicznej osoby która przejmie działającą i zorganizowaną jednostkę oddziału kurierskiego Stava z gwarancją zysku w miejscowości Mielec.

Myślisz o własnym biznesie, ale nie chcesz zaczynać od zera? Szukasz czegoś rozwiniętego i stabilnego na rynku pracy? Jeżeli Twoja obecna praca Cię męczy i chciałbyś w końcu przejść „na swoje” zgłoś się do nas i zostań swoim szefem przejmując gotowy, i działający biznes. Jako jedyni na rynku damy Ci gwarancję, że Twoja firma zarobi od pierwszego miesiąca.

Jeżeli marzyłeś o własnej firmie, ale miałeś obawy czy pozwoli Ci ona się utrzymać to ta oferta jest właśnie dla Ciebie. Jako jedyni na rynku dajemy Ci pisemną gwarancję zysku!

Twoje obowiązki:

· HR – rekrutacja, układanie grafików, wynagrodzenia (przy wykorzystaniu systemu, który wszystko automatycznie zlicza, oraz prowadzi kierownika „za rękę”)

· obsługa klienta – realizacja zleceń dodawanych przez naszych klientów, utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami oraz swoim zespołem kurierskim

· administracja – pilnowanie stanu wyposażenia, dbanie o powierzony sprzęt, rozliczanie kontrahentów (przy wykorzystaniu systemu który wszystko zlicza automatycznie).

Prosimy nie wysyłać zgłoszenia poprzez portal, tylko o wypełnienie krótkiego formularza zgłoszeniowego na naszej stronie: franczyza.stava.pl

Nie wymagamy żadnych wpłat ani deklaracji przy przystąpieniu do rekrutacji.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości zadzwoń.

Nasze wymagania

  • zatrudnienie w formie B2B, dla JDG – oferujemy pomoc w założeniu JDG, oraz pomoc w doborze obsługi księgowej

  • musisz mieszkać na terenie m. Mielec

  • pełnego zaangażowania. Nie szukamy kogoś „z doskoku” – do Twoich zadań będzie należała obsługa zakontraktowanych klientów, tzn. realizacja bieżących dostaw (ok. 170 rbh /m-c) oraz administracja / zarządzanie (ok. 20 rbh /m-c)

  • zabezpieczenia „poduszki finansowej” w postaci 10 tys. zł pochodzących z własnych środków (nie wpłacasz tych środków na nasze konto)

  • chęci współpracy oraz otwartości na prowadzenie się przez doświadczony zespół

To oferujemy

  • wynagrodzenie którego podstawę stanowi 4.000,00 zł netto (na rękę po odliczeniu wszystkich kosztów prowadzenia oddziału) w postaci umowy gwarancyjnej. Pamiętaj że to tylko minimum jakie możesz zarobić. Dobrze funkcjonujące oddziały zarabiają do kilkudziesięciu tysięcy złotych.

  • oddział wyposażony „pod klucz” – nie potrzebujesz żadnego wkładu własnego w działający oddział. Wyposażenie niezbędne do prowadzenia działalności gospodarczej oraz działalności operacyjnej jest już w zorganizowanej jednostce a w jego skład wchodzą między innymi 3 pojazdy oraz zespół kilku pracowników.

  • pierwszych zakontraktowanych klientów, którzy już z nami współpracują

  • pełne wdrożenie – na które składa się seria bezpłatnych szkoleń wyjazdowych oraz na miejscu, w trakcie których pozyskasz wiedzę niezbędną do objęcia jednostki,

  • wsparcie opiekuna regionalnego – w trakcie wdrożenia, po wdrożeniu oraz przez cały okres współpracy

  • wsparcie centralnego zespołu koordynacji, który jest odpowiedzialny za nadzór nad przesyłkami / dostawami, oraz Twoimi pracownikami i kontrahentami

  • wsparcie centralnego działu sprzedaży – który pomoże Ci pozyskać kolejnych klientów

  • narzędzia IT niezbędne do prowadzenia jednostki kurierskiej:

  • system administracyjny do zarządzania zasobami ludzkimi oraz grafikiem,

  • system logistyczny do zarządzania przesyłkami / dostawami

  • system finansowy do zarządzania finansami oddziału