Kierownik/Kierowniczka Działu Komunikacji

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 21.11.2018
  • Ważna jeszcze 9 dni (do 21.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE

    Kierownik/Kierowniczka Działu Komunikacji

    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    • tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji dla prowadzonych w Muzeum projektów;
    • tworzenie i nadzór nad realizacją kampanii informacyjnych, promocyjnych i społecznych;
    • zarządzanie:
      • obsługą i rozwojem kontaktów z mediami;
      • przygotowywaniem tekstów informacyjnych i komunikacyjnych oraz materiałów promocyjno-reklamowych od strony merytorycznej i graficznej;
      • prowadzeniem strony internetowej muzeum i portalami społecznościowymi;
      • prowadzeniem bazy kontaktów oraz utrzymywaniem stałych relacji z kluczowymi partnerami;
      • monitoringiem mediów i  reagowaniem na zaistniałe wydarzenia medialne.
    • monitorowanie skuteczności działań promocyjnych i komunikacyjnych, analizowanie wniosków i wdrażanie usprawnień;
    • inicjowanie i wdrażanie zasad komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
    • współzarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych;
    • koordynowanie komunikacji imprez dla publiczności (wernisaży, konferencji prasowych, promocji książek, itp.) mających na celu propagowanie i upublicznianie działalności Muzeum;
    • bieżąca współpraca z partnerami i sponsorami Muzeum;
    • inicjowanie i koordynowanie współpracy Działu Komunikacji z pozostałymi komórkami organizacyjnymi muzeum przy realizowanych projektach, w szczególności z Działem Programowym oraz Edukacji;
    • planowanie i koordynowanie pracy Działu oraz zarządzanie podległymi pracownikami i nadzór nad realizacją powierzonych im zadań;
    • nadzór nad efektywnym gospodarowaniem powierzonym budżetem;
    • przygotowywanie planów, sprawozdań, raportów z wykonanych zadań.

    Jakie mamy oczekiwania?

    • wykształcenie wyższe humanistyczne lub z obszaru: komunikacji, marketingu lub zarządzania;
    • minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji i/lub promocji, najchętniej w instytucjach kultury;
    • minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
    • wiedza i umiejętności pozwalające na stosowanie nowoczesnych rozwiązań w obszarze promocji i komunikacji;
    • praktyczna znajomość zasad tworzenia i wdrażania planów promocji i komunikacji;
    • wiedza na temat historii sztuki, szczególnie mile widziane zamiłowanie do sztuki współczesnej;
    • znajomość rynku medialnego z obszaru kultury i sztuki w Polsce i zagranicą;
    • doskonałe posługiwanie się polszczyzną i językiem angielskim w mowie i piśmie;
    • doświadczenie w pisaniu i redagowaniu informacji prasowych;
    • kreatywność, otwartość i innowacyjność w podejściu do realizowanych zadań;
    • swoboda w wystąpieniach publicznych - umiejętność prowadzenia prezentacji, moderowania dyskusji;
    • doskonałe umiejętności organizacyjne oraz myślenie strategiczne i umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;
    • umiejętność realizowania kilku projektów jednocześnie;
    • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji;
    • wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych.

     Mile widziane:

    • doświadczenie w pracy w instytucjach kultury i sztuki

    Co oferujemy w zamian?

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
    • pracę w międzynarodowym środowisku, w dynamicznie rozwijającym się, twórczym i zaangażowanym zespole;
    • przestrzeń do kreowania i realizacji własnych pomysłów komunikacyjnych i poszukiwania niestandardowych rozwiązań;
    • indywidualną ścieżkę rozwoju;
    • przyjazną atmosferę i ciekawe wyzwania.

    CV wraz z listem motywacyjnym.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji kandydatkami/kandydatami. Zastrzegamy prawo do włączenia do procesu rekrutacji II etapu, w postaci opracowania autorskiej koncepcji kampanii promocyjnej projektu


    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie  z siedzibą wWarszawie  przy ul. Pańskiej (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO."

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.