Kierownik BOK/2020
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Klienta

Glosel sp. z o.o. sp.k.O firmie

Glosel sp. z o.o. sp.k.

Generała Władysława Andersa 40A

Białystok

Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Białystok
Nr ref.: Kierownik BOK/2020
POSZUKIWANY, POSZUKIWANA!!!!!
 
najbardziej kreatywny,  pracowity oraz otwarty na ludzi

Na początku parę słów o naszym Dziale obsługi klienta, ponieważ to najważniejsze informacje w kontekście dalszej części ogłoszenia :)

  • jesteśmy młodym, zgranym zespołem (aktualnie 15 osób, które nie boją się trudnych telefonów od klientów chociaż wolą te przyjemne :)
  • wspieramy się nawzajem (nie straszne są nam sytuacje gdy jest dużo pracy, a mało czasu, zabraknie ciasta do kawy...)
  • jesteśmy empatyczni, emanujemy dobrą energią i chęcią do pracy (czasami nam się nie chce ale to chyba zrozumiałe gdy jest przesilenie wiosenne)
  • angażujemy się w to co robimy, zdarzało się, ze odpowiadaliśmy wierszem na zapytania klienta ( wierszem pisano do nas)
  • mamy tylko jeden problem…. nasza przełożona otrzymała awans i potrzebujemy dobrej duszy z twardą ręką i otwartą głową :)

Czy już poczułeś, że to właśnie Ciebie szukamy?

 

Świetnie!!! Byłoby idealnie gdybyś mógł pochwalić się:

  • minimum 2-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierowniczym na dziale obsługi klienta (szczególnie mile widziane doświadczenie w branży e-commerce) lub call centre,
  • umiejętnością pracy pod presją czasu i zadań,
  • poczuciem humoru i dobrą organizacją czasu pracy (to się u nas baardzo przydaje :)

A tymi obowiązkami zasypalibyśmy Cię w pracy (oczywiście stopniowo):

  • kierowanie pracą i motywowanie zespołu,
  • ustalanie i monitorowanie wskaźników efektywności działu i poziomu  obsługi klienta,
  • kreowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań w obszarze obsługi klienta,
  • usprawnianie obecnie funkcjonujących rozwiązań,
  • współpraca z pozostałymi działami firmy (IT, logistyka, HR, dział handlowy),
  • budowanie pozytywnych relacji z klientami,
  • nadzór nad realizacją założeń budżetowych.

Największym benefitem jest możliwość współpracowania z nami, ale oczywiście proponujemy jeszcze parę dodatkowych :)

  • umowa o pracę,
  • mega rabaty na cały asortyment!
  • udział w imprezach integracyjnych oraz sportowych (wspólnie biegamy, gramy w piłkę nożną i siatkową),
  • prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe,
  • udział w akcjach dobroczynnych (wspieramy schroniska, chore dzieci oraz niepełnosprawnych, dokarmiamy gloselowe koty :).
  • zestawy obiadowe w korzystnych cenach,
  • doświadczenie i cenne przyjaźnie na lata,
  • kawa i herbata na koszt szefa.
  • wsparcie działu HR (otwartego nie tylko na kwestie kadrowe).

Aplikuj już dziś i dołącz do naszego Zespołu!

Prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania, w tytule wpisując: Kierownik BOK/2020
POSZUKIWANY, POSZUKIWANA!!!!!
 
najbardziej kreatywny,  pracowity oraz otwarty na ludzi
Kierownik / Kierowniczka Działu Obsługi KlientaNumer ref.: Kierownik BOK/2020

Na początku parę słów o naszym Dziale obsługi klienta, ponieważ to najważniejsze informacje w kontekście dalszej części ogłoszenia :)

  • jesteśmy młodym, zgranym zespołem (aktualnie 15 osób, które nie boją się trudnych telefonów od klientów chociaż wolą te przyjemne :)
  • wspieramy się nawzajem (nie straszne są nam sytuacje gdy jest dużo pracy, a mało czasu, zabraknie ciasta do kawy...)
  • jesteśmy empatyczni, emanujemy dobrą energią i chęcią do pracy (czasami nam się nie chce ale to chyba zrozumiałe gdy jest przesilenie wiosenne)
  • angażujemy się w to co robimy, zdarzało się, ze odpowiadaliśmy wierszem na zapytania klienta ( wierszem pisano do nas)
  • mamy tylko jeden problem…. nasza przełożona otrzymała awans i potrzebujemy dobrej duszy z twardą ręką i otwartą głową :)

Czy już poczułeś, że to właśnie Ciebie szukamy?

 

Świetnie!!! Byłoby idealnie gdybyś mógł pochwalić się:

  • minimum 2-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierowniczym na dziale obsługi klienta (szczególnie mile widziane doświadczenie w branży e-commerce) lub call centre,
  • umiejętnością pracy pod presją czasu i zadań,
  • poczuciem humoru i dobrą organizacją czasu pracy (to się u nas baardzo przydaje :)

A tymi obowiązkami zasypalibyśmy Cię w pracy (oczywiście stopniowo):

  • kierowanie pracą i motywowanie zespołu,
  • ustalanie i monitorowanie wskaźników efektywności działu i poziomu  obsługi klienta,
  • kreowanie i wprowadzanie nowych rozwiązań w obszarze obsługi klienta,
  • usprawnianie obecnie funkcjonujących rozwiązań,
  • współpraca z pozostałymi działami firmy (IT, logistyka, HR, dział handlowy),
  • budowanie pozytywnych relacji z klientami,
  • nadzór nad realizacją założeń budżetowych.

Największym benefitem jest możliwość współpracowania z nami, ale oczywiście proponujemy jeszcze parę dodatkowych :)

  • umowa o pracę,
  • mega rabaty na cały asortyment!
  • udział w imprezach integracyjnych oraz sportowych (wspólnie biegamy, gramy w piłkę nożną i siatkową),
  • prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe,
  • udział w akcjach dobroczynnych (wspieramy schroniska, chore dzieci oraz niepełnosprawnych, dokarmiamy gloselowe koty :).
  • zestawy obiadowe w korzystnych cenach,
  • doświadczenie i cenne przyjaźnie na lata,
  • kawa i herbata na koszt szefa.
  • wsparcie działu HR (otwartego nie tylko na kwestie kadrowe).

Aplikuj już dziś i dołącz do naszego Zespołu!

Prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania, w tytule wpisując: Kierownik BOK/2020
 

Ogłoszenie archiwalne