SmartHR

Kierownik/Kierowniczka recepcji & Revenue Manager

SmartHRO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 8 dni
    do: 7 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
top

Jesteśmy Agencją pośrednictwa pracy zarejestrowaną w KRAZ pod numerem 23064 i zapraszamy Państwa do udziału w procesie rekrutacji.

 

Dla jednego z naszych Klientów, hotelu we Wrocławiu, poszukujemy zmotywowanych i doświadczonych osób na stanowisko:

KIEROWNIK/KIEROWNICZKA RECEPCJI
& REVENUE MANAGER

Nr ref.: KRM/2020
Miejsce pracy:  WROCŁAW/woj.dolnośląskie
 

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • zarządzanie Zespołem Recepcji i Portierów z troską i na najwyższym poziomie,
  • motywowanie Zespołu do osiągania jak najlepszych rezultatów w obsłudze klientów,
  • zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi oraz procedurami,
  • analiza potrzeb, oczekiwań i opinii gości oraz wprowadzanie rozwiązań satysfakcjonujących gości i podnoszących jakość usług,

Klient oczekuje od Kandydatów:

  • min. 3 lat doświadczenia w pracy w zarządzaniu Zespołem Recepcji na stanowisku kierowniczym - warunek konieczny,
  • min. 3 lat na stanowisku Revenue Managera, czyli umiejętności zarządzania strategią cenową - warunek konieczny,
  • doskonałych umiejętności zarządzania zespołem w tym umiejętności motywacyjnych oraz rekrutacyjnych,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny,
  • wykształcenia w obszarze hotelarstwa i turystyki - mile widziane,
  • wysokich umiejętności komunikacyjnych, umiejętności przekonywania do swoich racji,
  • skoncentrowania na gości i wysokich umiejętności proklienckich, podejścia z uśmiechem, pomocą, zaangażowaniem,
  • umiejętności negocjacyjnych, badania indywidualnych potrzeb gości,
  • dyspozycyjności, umiejętności pracy pod presją czasu,
  • dobrej znajomości obsługi komputera, MS Office oraz systemów operacyjnych z branży hotelarskiej.

Klient oferuje:

  • terminowe wynagrodzenie stałe, adekwatne do umiejętności,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • ambitne zadania w prestiżowym hotelu na mapie Wrocławia,
  • bardzo dobrą atmosferę pracy, w której wszyscy się wspierają,
  • możliwość dalszego rozwoju i awansu w strukturze,
  • niezbędne narzędzia do pracy,
  • pakiet medyczny.

 

Szukacie wyzwań zawodowych?
Jeśli tak, to ta oferta jest skrojona
na miarę Waszych potrzeb!

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.

Prosimy o dopisanie w CV zgody:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SmartHR z siedzibą w Poznaniu 61-806 u. Św. Marcin 29/8 dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”

Jesteśmy Agencją pośrednictwa pracy zarejestrowaną w KRAZ pod numerem 23064 i zapraszamy Państwa do udziału w procesie rekrutacji.

 

Dla jednego z naszych Klientów, hotelu we Wrocławiu, poszukujemy zmotywowanych i doświadczonych osób na stanowisko:

KIEROWNIK/KIEROWNICZKA RECEPCJI
& REVENUE MANAGER

Nr ref.: KRM/2020
Miejsce pracy:  WROCŁAW/woj.dolnośląskie
 

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:

  • zarządzanie Zespołem Recepcji i Portierów z troską i na najwyższym poziomie,
  • motywowanie Zespołu do osiągania jak najlepszych rezultatów w obsłudze klientów,
  • zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi oraz procedurami,
  • analiza potrzeb, oczekiwań i opinii gości oraz wprowadzanie rozwiązań satysfakcjonujących gości i podnoszących jakość usług,

Klient oczekuje od Kandydatów:

  • min. 3 lat doświadczenia w pracy w zarządzaniu Zespołem Recepcji na stanowisku kierowniczym - warunek konieczny,
  • min. 3 lat na stanowisku Revenue Managera, czyli umiejętności zarządzania strategią cenową - warunek konieczny,
  • doskonałych umiejętności zarządzania zespołem w tym umiejętności motywacyjnych oraz rekrutacyjnych,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny,
  • wykształcenia w obszarze hotelarstwa i turystyki - mile widziane,
  • wysokich umiejętności komunikacyjnych, umiejętności przekonywania do swoich racji,
  • skoncentrowania na gości i wysokich umiejętności proklienckich, podejścia z uśmiechem, pomocą, zaangażowaniem,
  • umiejętności negocjacyjnych, badania indywidualnych potrzeb gości,
  • dyspozycyjności, umiejętności pracy pod presją czasu,
  • dobrej znajomości obsługi komputera, MS Office oraz systemów operacyjnych z branży hotelarskiej.

Klient oferuje:

  • terminowe wynagrodzenie stałe, adekwatne do umiejętności,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • ambitne zadania w prestiżowym hotelu na mapie Wrocławia,
  • bardzo dobrą atmosferę pracy, w której wszyscy się wspierają,
  • możliwość dalszego rozwoju i awansu w strukturze,
  • niezbędne narzędzia do pracy,
  • pakiet medyczny.

 

Szukacie wyzwań zawodowych?
Jeśli tak, to ta oferta jest skrojona
na miarę Waszych potrzeb!

Prosimy o dopisanie w CV zgody:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SmartHR z siedzibą w Poznaniu 61-806 u. Św. Marcin 29/8 dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.

Ogłoszenie archiwalne