Kierownik/Kierowniczka Sekcji Obsługi Wydarzeń

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 15.04.2019
  • Ważna jeszcze 22 dni (do 15.05.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    MUZEUM HISTORII ŻYDÓW POLSKICH POLIN

    „Najambitniejsza instytucja kultury utworzona w Polsce od upadku komunizmu.”

    Rick Lyman, The New York Times, 22.10.2014

    Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN jest nowoczesnym centrum edukacji i kultury o międzynarodowym zasięgu. Naszą misją jest przywracanie pamięci o tysiącletniej historii polskich Żydów i kształtowanie wzajemnego zrozumienia i szacunku wśród Polaków i Żydów, społeczeństw Europy i świata. Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

    Kierownik/Kierowniczka Sekcji Obsługi Wydarzeń

    Miejsce pracy: Warszawa

    Opis stanowiska

    Podstawowe obowiązki:

    Zarządzanie Sekcją Obsługi Wydarzeń poprzez:

    • nadzór nad efektywnością pracy zespołu techników i event managerów (5 osób), w tym przygotowywanie harmonogramów pracy i nadzór nad ich przestrzeganiem oraz wdrażanie standardów organizacji wydarzeń;
    • współpraca z innymi działami muzeum, szczególnie Działam Programów Publicznych, Edukacji, Bezpieczeństwa, Komunikacji i Administracyjno-Organizacyjnym w zakresie obsługi wydarzeń;
    • odpowiedzialność za przychody z wynajmu przestrzeni, w tym przygotowywanie strategii i realizacji planu sprzedaży, pozyskiwanie klientów i współpraca z nimi, ustalanie polityki rabatów oraz przygotowywanie raportów dotyczących wynajmu powierzchni komercyjnych i sprzedaży usług;
    • zapewnianie kompleksowej obsługi realizacji wydarzeń programowych i komercyjnych, w tym m.in.: koordynacja realizacji zadań, nadzór nad obsługą techniczną, przygotowywanie przetargów na catering na wydarzeniach, zapewnienie usługi tłumaczenia na wydarzeniach;
    • utrzymywanie pełnej sprawności i nadzór nad ruchomym i stałym wyposażeniem w zakresie nagłośnienia i oświetlenia;
    • nadzór merytoryczny nad racjonalnym i efektywnym gospodarowaniem powierzonymi zasobami i budżetem w zakresie komórki organizacyjnej.

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe;
    • minimum 4-letnie doświadczenie w organizacji wydarzeń i konferencji;
    • minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
    • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B2;
    • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office;
    • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;
    • samodzielność i odpowiedzialność;
    • umiejętność budowania zaangażowanego zespołu;
    • umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
    • umiejętności budowania oraz zarządzania relacjami z klientami;
    • umiejętność pracy pod presją czasu;
    • bardzo dobra organizacja i efektywność pracy oraz umiejętność ustalania priorytetów.

    Mile widziane:

    • doświadczenie w pracy w instytucji kultury;
    • znajomość prawa zamówień publicznych.

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu;
    • pracę w zaangażowanym i zmotywowanym zespole;
    • możliwość rozwoju zawodowego.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi na podstawie przesłanych aplikacji kandydatkami/kandydatami.

    Prosimy o umieszczenie w zgłoszeniach klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO”.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, prowadzonych zarówno obecnie, jak też w przyszłości. Zgoda została wyrażona przeze mnie w trybie zapisów art. 7 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanego RODO.

    Klauzula informacyjna 

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: 

    • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN z siedzibą w Warszawie (00-157) ul. Anielewicza 6;
    • W Muzeum POLIN został wyznaczony Inspektor ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez email [email protected], lub telefonicznie tel. 22 471 03 41;
    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji w Muzeum POLIN na podstawie art. 6 ust. a) rozporządzenia, czyli zgody osoby, której dane dotyczą. Jednocześnie Pani/Pana dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji;
    • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 1 rok od momentu opublikowania ogłoszenia na dane stanowisko, a gdy została wyrażona zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres nie dłuższy niż 1 rok od momentu opublikowania ogłoszenia na stanowisko, na które aplikowano. Ponadto dane osobowe będą przechowywane dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 1 rok od momentu opublikowania ogłoszenia na stanowisko, na które aplikowano.
    • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
    • Wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Dla celów dowodowych Muzeum prosi o wycofanie zgody w formie pisemnej na adres (Warszawa (00-157) ul. Anielewicza 6) lub elektronicznej (wiadomość email na adres [email protected] ).
    • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
    • Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą profilowane;
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych wymaganych przez Muzeum jest brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji.
    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.