background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Kierownik/ Kierowniczka Zespołu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego

Getin Noble Bank S.A.O firmie

Getin Noble Bank S.A.

rondo Daszyńskiego 2c

Wola

Warszawa

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • zarządzanie operacyjne zespołem bezpieczeństwa IT / SOC (Security Operations Center);
  • zarządzanie obszarem cyberbezpieczeństwa poprzez m.in. tworzenie oraz weryfikację obowiązujących polityk, procedur, procesów, narzędzi itp.;
  • wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych i zmian w architekturze;
  • opracowywanie planu strategicznego dalszego rozwoju systemów i procesów bezpieczeństwa IT;
  • identyfikację, ocenę i monitorowanie ryzyka w obszarze bezpieczeństwa IT;
  • identyfikację i raportowanie incydentów bezpieczeństwa IT;
  • zarządzanie zlecanymi audytami bezpieczeństwa i innymi działaniami kontrolnymi;
  • zarządzanie współpracą z innymi jednostkami oraz podmiotami zewnętrznymi (m.in. dostawcy technologii, CSIRT);

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki informatyczne / matematyczne);
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem (dedykowanym lub projektowym) w jednym z obszarów: bezpieczeństwo IT / technologie IT / audyt wewnętrzny;
  • znajomość zasad funkcjonowania systemów klasy SIEM / IPS / ATD / Firewall / DLP;
  • znajomość wymagań płynących z regulacji prawnych w obszarze bezpieczeństwa IT na rynku finansowym;
  • praktyczna znajomość technologii sieciowych (z naciskiem na bezpieczeństwo IT);
  • umiejętność efektywnego radzenia sobie z presją czasu;
  • orientacja na realizację postawionych zadań;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym co najmniej swobodne korzystanie z dokumentacji.

Mile widziane

  • doświadczenie z zakresu administracji serwerami Windows/Linux;
  • doświadczenie w pracy w branży finansowej;
  • certyfikaty z zakresu bezpieczeństwa IT.

To oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w systemie hybrydowym, w okresie nasilenia pandemii zdalną,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • możliwość korzystania z karty MultiSport,
  • pracę z najnowszymi technologiami w obszarze bezpieczeństwa IT;
  • możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami;
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i udział w innowacyjnych projektach.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • inicjatywy dobroczynne
  • szkolenia wewnętrzne

Etapy rekrutacji

1

Analiza aplikacji

2

Rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie

4

Informacja zwrotna

Getin Noble Bank S.A.

POZNAJ GETIN NOBLE BANK

Jesteśmy bankiem uniwersalnym, należącym do grona dziesięciu największych w Polsce pod względem sumy bilansowej. Dysponujemy rozbudowaną siecią oddziałów własnych i franczyzowych. Nasi Klienci mogą także korzystać z nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej. Regularnie zajmujemy czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi Klientów detalicznych: Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier oraz Instytucja Roku.

W Getin Noble Banku świetną atmosferę, rozwój i wyzwania mamy w standardzie, dlatego nasz zespół idealnie uzupełnią zarówno osoby z doświadczeniem, jak i te, które stawiają pierwsze kroki w świecie bankowości. Liczysz się Ty i Twoje zaangażowanie, bo każdy z nas jest inny, ale wszyscy tworzymy jeden Getin Noble Bank!

W JAKICH OBSZARACH MOŻESZ SIĘ U NAS ROZWIJAĆ?

PRACA W ODDZIALE BANKU

Jeżeli potrafisz budować relacje, masz pozytywne nastawienie, szybko się uczysz i chcesz rozwijać się w branży finansowej to znak, że idealnie wpisujesz się w profil Doradcy Klienta!

Rozpocznij karierę w naszym banku i rozwijaj swoje kompetencje sprzedażowe na stanowiskach różnego szczebla w jednym z segmentów: detalicznym, bankowości osobistej i bankowości prywatnej.

PRACA W CONTACT CENTER

Jeśli lubisz się rozwijać, łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi, a dobra atmosfera napędza Cię do działania, dołącz do naszego Contact Center! To ważna część naszej firmy - właśnie tutaj klienci poznają szczegóły interesujących ofert i tu zwracają się w pierwszej kolejności, jeśli napotkają problemy.

PRACA W IT

Jeżeli interesujesz się nowymi technologiami i rozwiązaniami fintechowymi to aplikuj do naszego Obszaru IT!

W skład tego obszaru w naszym banku wchodzą między innymi: programiści, testerzy czy administratorzy. To właśnie oni tworzą, rozwijają i technologicznie utrzymują: systemy transakcyjne, bankowość elektroniczną, systemy sprzedażowe, CRM i inne nasze aplikacje.

PRACA W CENTRALI

Nasze centrale mieszczą się w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach. Pracują w nich specjaliści i menadżerowie, którzy zapewniają sprawne funkcjonowanie banku we wszystkich obszarach. Dołącz do nas i realizuj się zawodowo między innymi w administracji, marketingu, zarządzaniu ryzykiem, HR, audycie, controllingu i wielu innych.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Kierownik/ Kierowniczka Zespołu Bezpieczeństwa Teleinformatycznego, rondo Daszyńskiego 2c, Wola, Warszawa